Logistikkoordinator, omgående start

Logistikkoordinator, omgående start

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
För kunds räkning söker vi nu en logistikkoordinator som har möjlighet att starta i princip omgående. Kunden är en storbank och finns beläget i Stockholm City.

Detta är ett konsultuppdrag på heltid men initialt finns möjlighet att arbeta 50% under det första månaderna för att sedan gå upp till 100% runt årsskiftet. Detta uppdrag är tänkt att pågå fram till sista mars 2024.

Att vara anställd via oss på Avanzera innebär att din arbetsplats är ute hos vår kund, men likväl så ska du känna dig trygg med våra anställningsvillkor. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning enligt kollektivavtal samt betald semester.


Arbetsuppgifter:
Rollen som logistikkoordinator innebär:

• Koordinering av inköpsordrar och installation av utrustning i samband med datorhallsflytt.
• Upprättande och underhåll av register över samtliga inköpsordrar.
• Sammanställande av installationsplan för samtliga artiklar.
• Säkerställande av transporter ut till respektive datorhall.
• Moderera prioriteringsmöten och ansvara för eskalering när behov uppstår.


Din bakgrund:
Du har tidigare arbetat inom logistik och vet vikten av kommunikation med interna samt externa kontakter. Du har en god och utvecklad IT-vana. Du har en god administrativ förmåga, hög grad av ordning och reda och noggrannhet. Förmåga att självständigt inhämta information och underlag för prioritering hos externa leverantörer och interna plattformsansvariga och övriga intressenter. Förmåga att leda möten med leverantörer och plattformsansvariga för statusuppföljning och inhämtande av information till installationsplan. Förmåga att sammanställa, presentera och distribuera planer, register, dokument etc digitalt.

Om oss:
Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt.

Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 augusti 2022
  • Ansök senast: 8 september 2022

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


8 maj 2024

Project Manager

Project Manager

6 maj 2024

Samordnare inom hemtjänst, Centralorten

Samordnare inom hemtjänst, Centralorten

3 maj 2024