Logistikkoordinator till företag i Mölndal

Logistikkoordinator till företag i Mölndal

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig har ett intresse av logistik, är en administrativ klippa och som kan starta direkt. Låter detta som dig? Vänta inte, sök idag!

Dina arbetsuppgifter
Som transportkoordinator har du ett stort ansvar på företagets logistikavdelning, Din primära uppgift kommer att vara planering av logistikflödet, som att ta emot bokningar och boka transporter. Arbetstider är dagtid måndag till fredag. Tjänsten är på heltid med start omgående.




Din bakgrund
Du har troligtvis någon form av erfarenhet av logistikhantering samt goda kunskaper i officepaketet. Som person är du pålitlig med ett strukturerat arbetssätt, god kommunikationsförmåga och du har lätt för att samarbeta med andra. God svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav. Utbildning och massor av erfarenhet är inget krav utan här är din positiva personlighet av större vikt.


Om företaget
Kunden är finns i Mölndal. Vi berättar självklart mer vid intervju hos oss på Jovi.

Om oss
På Jovi har vi en samlad erfarenhet om 35 år av uthyrning av personal. Vår styrka är våra medarbetare och våra härliga konsulter är en stor del av vår framgång. Vi vill vara bemanningsföretaget med mer närhet, tillgänglighet och hjärta och vi är övertygade om att det är en anledning till att vi nu har fantastiskt nöjda kunder inom diverse branscher i Göteborg och hela Västra Götaland.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ahmed Hersi

Marianne Rönnqvist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jovi Konsult AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 maj 2021
  • Ansök senast: 8 juni 2021

Besöksadress

Tegnérsgatan 16A
None

Postadress

Tegnérsgatan 16A
Göteborg, 41252

Liknande jobb


13 oktober 2023

Distributionskoordinator

Distributionskoordinator

5 oktober 2023