OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en erfaren löne- och ekonomiassistent som vill arbeta deltid?
Tjänsten är ett uppdrag inom vår uthyrningsverksamhet med möjlighet till anställning. Du kommer att jobba på plats hos vår kund i norra Stockholm. Uppdraget är på 50 %. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är lönehantering, kund och leverantörsreskontra samt diverse administrativa uppgifter.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta med löner och reskontror. Du har goda kunskaper i Officepaketet samt behärskar svenska i tal och skrift. Kunskaper och erfarenhet av att arbeta i löneprogram är ett krav och har du arbetat i löneprogrammet Visma/SPCS är det en merit.
Som person är du självgående, prestigelös samt har god servicekänsla och samarbetsförmåga.
Vår uppdragsgivare är ett stabilt företag med en platt hierarki och högt i tak.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Eva Jansson, 072-536 38 80. Din ansökan skickar den via e-post till eva.jansson@rutinera.se samt registrerar dig på vår hemsida (www.rutinera.se) under jobb & uppdrag. Då urval och intervjuer pågår löpande ber vi dig skicka din ansökan omgående.