Löneadm + HR, 75 procent

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter

Nu söker vi en löneadministratör med kunskaper inom HR, till ett av våra kundföretag med start i september.

Arbetsuppgifterna är i huvudsak löpande löneadministration, men kommer även innebära avtalshantering, anställningsavtal, introduktion, rehabplaner och schemaläggning.

Formell kompetens

- Erfarenhet av lönadministration och HR-kompetens.



Din bakgrund

Du som söker har några års arbetslivserfarenhet som löneadministratör och erfarenhet av HR frågor.
Meriterande om du har erfarenheter av AGDA PS lönesystem.

Personliga egenskaper

Stor vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper och det är viktigt att du är:
- Ordningsam, noggrann och flexibel
- En god kommunikatör och ambassadör
- En duktig nätverkare och kreativt lagd person
- En lagspelare med god förmåga att samarbeta med olika typer av människor
- Självständig

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Deltid 75%/Växjö


Tillträdesdag

Snarast möjligt

Lernia är vägen framåt

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom bemanning, utbildning och omställning. Våra tjänster hjälper individer och kunder inom det privata näringslivet och den offentliga sektorn att stärka sin konkurrenskraft, vilket i sin tur bidrar till en bättre fungerande arbetsmarknad och en ökad integration. Vi finns på fler än 100 orter i Sverige och är kvalitets- och miljöcertifierade.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Lundqvist

Malin Richardson

Louise Öman

Malin Richardson
072-254 11 11
Linda Lundqvist
0722-541118
Magnus Jonsson

Louise Öman
0722-541119
Madeleine Fransson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Växjö
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 26 augusti 2014

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, Växjö
None

Postadress

Lernia Bemanning AB
Växjö, 35231

Liknande jobb


16 april 2024

16 april 2024

Interimskonsulter inom Lön

Interimskonsulter inom Lön

13 april 2024