OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nordica Assistans är verksamma över hela Sverige och arbetar med personlig assistans. Vi är idag över 300 medarbetare runtom i landet, från Malmö i Skåne till Luleå i Norrbotten. Vi är ett ungt och expansivt företag med stora möjligheter till personlig utveckling.
Nu söker vi en till löneadministratör till huvudkontoret i Örebro. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta upprättande och hantering av scheman och tidrapporter, löneregistrering o. dyl. Ditt arbete kommer även att innefatta en del kundkontakt, främst via telefon. Därför ser vi gärna till att du som söker är social, utåtriktad och inger förtroende. Anställningen påbörjas med internutbildning, för att sedan övergå till ett mer självständigt arbete med eget ansvar.
Vi söker dig som har en god datavana och kan hantera office-paketet. Arbetet kräver att du är organiserad då du kommer att hantera många anställda löpande. Utbildning och eller erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande.
Nordica Assistans strävar efter att alltid ge högsta möjliga service för våra brukare och assistenter. Detta uppnår vi genom ett gott samarbete, personlig service och ett stort engagemang. Vi söker dig som delar våra värderingar och brinner för att göra en insats i människors liv. Det vi kan erbjuda är en trevlig och ung arbetsplats med kunniga kollegor som tillsammans arbetar för en bättre personlig assistans.
Tjänsten är på 100 % och påbörjas enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då urval sker löpande.
Var god ange annonsens rubrik eller ID i din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Administratör Tomas Belik
Administratör Tomas Belik
019-6110050
Tomas Belik
019-6110050
Tomas Belik
019-6110050
0707494656
Tomas Belik
019-6110050
Amin Kadra
019-6110050
070 767 76 69
Administratör Tomas Belik
019-6110050
0707-494656
Tomas Belik
019-6110050
Tomas Belik
019-6110050
0707494656
Administratör Rita Makdesi
019-6110050