Löneadministratör

Löneadministratör

Arbetsbeskrivning

REDO är Jönköpings nyaste revisions- och redovisningsbyrå som erbjuder tjänster inom revision, redovisning och rådgivning. REDO startade i februari 2017 och består av tre delägare med många års erfarenhet som auktoriserade revisorer. Sedan starten har man vuxit och idag är man sammanlagt 13 medarbetare i teamet. Målsättningen är att vara ett aktivt stöd för företagsägare och ekonomipersonal i arbetet med att utveckla sin verksamhet genom ett digitalt arbetssätt. Läs mer på: www.redorev.se

REDO fortsätter att växa och därför söker vi
Löneadministratör

Vi vill fortsätta att växa och ständigt utveckla våra tjänster och kompetenser. Vi behöver därför förstärka vårt team med en duktig kollega inom löneadministration. Vi erbjuder en utvecklande arbetsplats med ambitionen att alla ska vara delaktiga och ha kul på jobbet med kunden i fokus. Tillsammans skapar vi Jönköpings bästa byrå.

Tjänsten innebär i första hand löneadministration åt våra kunder till 50-75%. Vill du arbeta heltid kan tjänsten även innehålla löpande redovisning eller andra kontorsadministrativa uppgifter.

Vi ser din kunskap inom löneadministration som en tillgång och vill gärna att du stöttar övriga på REDO inom detta område. Vi uppmuntrar vidareutbildning och ser detta även som ett sätt att ytterligare hjälpa våra kunder. Vi jobbar främst på vårt fräscha kontor vid Östra torget i Jönköping.

Våra förväntningar är att du är REDO för rollen genom erfarenhet eller relevant utbildning samt behärskar svenska väl i tal och skrift. Då vi till största del arbetar digitalt ser vi en fördel med god datavana. Du delar vårt brinnande intresse för att hjälpa våra kunder genom en hög servicenivå och proaktiv rådgivning.

Förutom viljan att ha kul på jobbet, bör du vara en teamspelare som värnar om lagets gemensamma resultat. Vi hoppas att du vill bidra med konstruktiva synpunkter som utvecklar oss och verksamheten. För att passa in i teamet läggs stor vikt vid personliga egenskaper.

Vi är REDO om du är det och ser fram emot din ansökan!

För mer information kontakta Anders Roos, 0705-320 818, eller Ida Brage, 0705-382 585, på INTEND AB. Du söker tjänsten genom www.intendab.com och urval sker löpande. 

Vi undanber oss annons- och CV säljare!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ivan Madunic
0705-320816
Anders Roos
0705-320 818
Cecilia Björkegren
0705-382 585
Ivan Madunic
0705-320 816

Sammanfattning

  • Arbetsplats: INTEND AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 februari 2020
  • Ansök senast: 15 mars 2020

Besöksadress

Kompanigatan 5
None

Postadress

Box 2209
Jönköping, 55002

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024