OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår nyetablerade Personalavdelning har behov av en löneadministratör när vi nu samlar lönerna för Mios personal i Tibro. Arbetsuppgifter * Att tillsammans med personaladministratören sköta löneadministrationen för Mios huvudkontor i Tibro samt Mios 16 egenägda butiker, ca 400 personer. * På ditt ansvar ligger även att se till att rutinerna för tidsredovisning och reseräkningar fungerar. * Du kommer också att utföra andra normalt förekommande arbetsuppgifter på en personalavdelning. Utbildning/erfarenhet Vi söker dig som tidigare har arbetat självständigt med löneadministration. Du är noggrann i det du gör och driver på i processer. Du har god kännedom om lagar och avtal (gärna tjänstemän, detaljhandeln och lager). Du har erfarenhet av lönesystem (gärna Hogia Handel Lön). Du har baskunskaper i redovisning. Du är serviceinriktad, kan skapa förtroende och har lätt för att uttrycka dig. Att du har ett stort intresse av människor är självklart, samtidigt som din integritet är hög. Du trivs att arbeta i ett, periodvis, högt tempo.