Löneadministratör med erfarenhet av primula sökes till kund

Arbetsbeskrivning

Vi på Bemannia söker nu dig som vill arbeta heltid som löneadministratör hos vår statliga kund i södra Stockholm. Uppdraget startar i början av september och pågår till slutet av december, med chans till ytterligare förlängning. Du blir anställd av oss på Bemannia och uthyrd konsult till vår kund.

Dina arbetsuppgifter:

- Ta fram lönelistor
- Bearbeta och kontrollera löneunderlag
- Ta fram rapporter och statistik
- Redovisa skatter och arbetsgivaravgifter
- Svara på frågor från anställda (t.ex. om lön och semester)
- Sammanställa tid- och frånvarorapporter

Dina kvalifikationer:

- Minst tre (3) års erfarenhet som löneadministratör
- Gymnasieexamen eller likvärdig utbildning
- Tidigare erfarenhet av systemet Primula
- Goda kunskaper i Office-paketet
- Goda kunskaper i ekonomi- och lönesystem
- Meriterande om du har arbetat på universitet eller högskola.

Dina personliga egenskaper:

För att trivas i rollen som löneadministratör tror vi att du är självständig och självgående. Du är initiativrik och kan själv se vad du behöver prioritera genomgående i lönehanteringar. Vidare bör du även vara strukturerad och ha ett analytiskt arbetssätt där du är noggrann.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.



Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Ebermo

Carolina Elfving

Mattias Söderberg

Linus Lindersjö

Edith Malm

Gunilla Lindell

Anders Scabuzzo

Matilda Nyberg-Dahlbäck

Helen Schoultz

Annika Englund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Kontor Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 16 juni 2017

Besöksadress

Sveavägen 155 11346 Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


16 april 2024

16 april 2024