Löneadministratör på deltid i Uppsala

Löneadministratör på deltid i Uppsala

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi på SJR dig som har eget bolag och vill ta dig an detta uppdrag via oss som underleverantör hos vår kund i centrala Uppsala.

Vår kund är ett internationellt bolag som består av både svenska och flertalet utländska bolag. På kontoret i Uppsala arbetar ca 30 personer och uppdraget startar så snart som möjligt och är tänkt att pågå ca 6 månader med möjlig förlängning efter det. Möjlighet till ett flexibelt upplägg finns utifrån ditt redan befintliga schema och lönehanteringen.

Arbetsuppgifter

Du kommer att få arbeta mot både svenska och utländska bolag med bla hantering av reseräkningar, lägga upp och hantera nyanställningar, sammanställa tidrapporter och övertid, förbereda löneutbetalningar och kontrollera kvitton mot reseräkningar. I de olika länderna har du redovisningsbyråer som stöd. Du kommer även få vara behjälplig i arbetet att förbättra rutiner och processer och hitta mer effektiva lösningar.

Din bakgrund

Vi söker dig som har du en eftergymnasial utbildning inom lön eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du känner dig trygg inom löneområdet och kan snabbt sätta dig in i vår kunds verksamhet och behov. Du är flytande i Svenska och Engelska, i både tal och skrift då mycket hantering är på Engelska. Som person är det en fördel om du är noggrann, strukturerad och prestigelös.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Linnea Järverup på 0708-234145. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 november 2022
  • Ansök senast: 30 november 2022

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024