OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag:
Till vår kund, söder om Stockholm, söker vi en erfaren löneadministratör för start omgående. Tjänsten är på deltid ca 50% med flexibla arbetstider och är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester.
Arbetsuppgifter:
Du kommer självständigt att arbeta med adminstrationen av ca 100 löner i SAP. Majoriteten är svenska månadslöner men ett antal ligger också i de övriga nordiska länderna. Lönerna bokförs i affärssystemet SAP och man använder sig också av systemen Flex och Hogia. Andra arbetsuppgifter är att hantera med arbetsgivaravgifter, kontera fakturor, beräkna semesterförändring, administrera samtliga personalakter samt rapportera för tjänstepension. Tjänsten kommer även innebära att anmäla nyanställda och avslutade till försäkringsbolag samt uppdatera personalförändringar i samtliga HR system.
Din bakgrund:
För tjänsten krävs det att du självständigt har arbetat med arbetsuppgifterna. Det är också en stor fördel om du har erfarenhet i Hogia, Flex eller SAP samt är meriterande om du har arbetat med analys och bokföring av personalkostnader.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg
Malin Klingberg