Löneadministratör till Anticimex

Arbetsbeskrivning

Anticimex är ett europeiskt serviceföretag som grundades i Sverige 1934. Våra 1900 medarbetare skapar trygga och hälsosamma inomhusmiljöer inom områdena skadedjur, livsmedelshygien, byggnadsmiljö, energi, brandskydd och arbetsmiljö. Vi omsätter drygt 1,9 miljarder kronor, ägs av riskkaptialbolaget EQT och finns i Norden, Nederländerna och Tyskland. Vi har haft obruten tillväxt sedan starten och ser stora möjligheter till expansion.

Löneavdelningen på Anticimex behöver utöka med personal. Det är anledningen till att de gett oss på serveOffice det ärofyllda uppdraget att rekrytera en löneadministratör. Läs gärna mer om serveOffice på www.serveoffice.se

Arbetsbeskrivning
Som löneadministratör på Anticimex huvudkontor på Liljeholmen kommer du att arbeta brett med hela löneprocessen med löneutbetalningar, support mot chefer och medarbetare, reseräkningar och provisioner med mera.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har minst 2-3 års erfarenhet av löneadministration och gärna utbildning inom området. Ett mycket starkt önskemål från kundens sida är erfarenhet av löneprogrammet Agda. Avsaknad av detta kan vägas upp av gedigen erfarenhet av andra löneprogram.

Personliga egenskaper av vikt är noggrannhet och att du har ett strukturerat arbetssätt. För att passa i rollen bör du även vara kommunikativ, positiv, alert och tycker att det är roligt att ge service och hjälpa andra med stora och små frågor.

Vi erbjuder dig
Förutom ett mycket omväxlande och intressant arbete i en spännande bransch hos ett framgångsrikt företag som är under ständig utveckling innebär tjänsten på Anticimex bland annat:



* En bred lönetjänst, med synnerligen goda utvecklingsmöjligheter för rätt person.

* Ett arbete i en stor och framgångsrik koncern som är stabil och lönsam och har låg personalomsättning.

* Stor möjlighet att förbättra din kompetens då kunden uppmuntrar kompetensutveckling och utveckling av sina medarbetare.

* Kompetenta kollegor som ofta arbetar i team och hjälps åt i arbetet vilket innebär ett bra stöd.

* En företagskultur som uppmuntrar till god balans mellan arbete och fritid.

* Marknadsmässig ersättning samt villkor enligt kollektivavtal.

Varaktighet och omfattning
Startar i juni, heltid. Arbetsgivare är serveOffice och du kommer att vara uthyrd som konsult till en början men för rätt person finns goda möjligheter att bli erbjuden fast tjänst hos Anticimex.
 
Ansökan
Låter det intressant? Tveka inte, utan skicka in din ansökan med uppdaterat CV snarast. Observera att urvalet görs löpande. Frågor kring tjänsten besvaras av Mårten Forslund på 0703-14 63 56.


Välkommen!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: serveOffice ab Sollentuna
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 6 juni 2013

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024