Löneadministratör till Findus kontor i Bjuv

Arbetsbeskrivning

Findus löne-avdelning söker en löneadministratör som kan stötta avdelningen under hösten. Du kommer att ansvara för alla förekommande uppgifter inom löneadministration, såsom tidrapportering, lönebearbetning, reseräkningar, semesterlöneberäkningar.
På löne-avdelningen, som är en del av vår HR-avdelning, hanterar vi mycket och viktig information. Vi vill att du kan hantera information som kan vara konfidentiell och/eller känslig på ett professionellt och förtroendeingivande sätt.
Vi erbjuder dig ett utvecklande arbete på en avdelning där stämningen är god. Vi arbetar i en dynamisk och prestigelös miljö och vi erbjuder ett intressant, utvecklande och stimulerande arbete.


Vem är Du?
Du är positiv, analytisk, noggrann och flexibel. Du tycker om att arbeta med siffror, sätter kunden i fokus, är drivande med god förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Du bör dessutom vara en god administratör som tycker om ordning och reda. Du kommer att ha många kontakter internt och externt, så för att trivas med tjänsten är det en förutsättning att du är social och samarbetsvillig.

Det är meriterande om du har erfarenhet av Lön/HR arbete, arbetat i ProMark och/eller HR-Plus.



Du har minst gymnasial utbildning, meriterande om du har läst
löneadministration/ekonomi.
Du har minst 2-3 års erfarenhet av kvalificerat
löne/personalarbete.
Du har ett intresse för Löne/HR-frågor
Du har mycket goda kunskaper inom Microsoft Office paketet
Du är noggrann och organiserad
Du är pålitlig med stor integritet
Du är självständig och har lätt att se vad som ska göras
Du är positiv och utåtriktad

Stämmer denna beskrivning in på dig? Då ser vi fram din ansökan allra senast den 21/9 på findus.se. Vi jobbar med löpande urval.


Om du har fler frågor ang tjänsten så kan du vända dig till Mia Bornheim, Payroll Manager 042-86062 eller via mail mia.bornheim@se.findus.com

Varaktighet
Tidsbegränsad anställning till årsskiftet 2016, med möjlighet till förlängning

Arbetstid
Heltid, dagtid

Startdag
Snarast

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Business Partner Manuela Liegnell
04286000
HR Business Partner Manuela Liegnell
04286000 0761195208

Sammanfattning

  • Arbetsplats: FABRIKEN I BJUV
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Publicerat: 12 september 2016

Besöksadress

BILLESHOLMSVÄGEN 4
BJUV

Postadress

None
BJUV, 26781

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024