Löneadministratör till internationellt företag

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

I rollen som löneadministratör hos vår kund arbetar du med och ansvarar självständigt för att utföra det dagliga arbetet med administration av löner, Detta innefattar att bearbeta, administrera, rapportera samt utbetala löner. I rollen ingår det också att svara på frågor från anställda samt vara ett bollplank gentemot chefsledet i lönerelaterade ärenden. Andra arbetsuppgifter som ingår är andra beräkningar, kontoavstämningar, statistik, rapportframställning, frånvarohantering samt övrig personaladministration.

Lönearbetet utförs i Hogia, varför kunskap och tidigare erfarenhet från systemet är ett krav för tjänsten.

Vem är du?

Till tjänsten som löneadministratör söker vi dig som har ca 2-5 år erfarenhet av brett löneadministrativt arbete och innehar goda kunskaper kring alla delar i löneprocessen. Det är krav att du har erfarenhet av lönesystemet Hogia. Du är flytande i det engelska språket, både i tal och skrift.

Som person vill vi att du är engagerad, prestigelös och genuint intresserade av lönefrågor. Du bör även vara noggrann, självgående och samtidigt ha god samarbetsförmåga. Du delar gärna med dig av dina kunskaper och trivs i en fartfylld organisation. Vidare har du lätt för att anpassa dig till nya miljöer och sätter dig snabbt in i nya arbetsuppgifter.


Du erbjuds

Du erbjuds en spännande tjänst hos ett internationellt bolag som expanderar. Det är en lättsam arbetsmiljö med högt i tak och väldigt trevliga kollegor. Detta är ett uthyrningsuppdrag där du anställs av Jurek Rekrytering & Bemanning och arbetar som konsult hos vår kund under ca 3 veckor med möjlighet till förlängning och bli anställd direkt hos vår kund.
Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Caroline Frödén, på telefonnummer: 0766-33 14 44, alt. via mail: caroline.froden@jurekbemanning.se.

Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurekbemanning.se.

Om företaget

Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemannings lösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, kontor, teknik, HR och marknad/sälj.

Start:

Omgående

Lön:

Enligt överenskommelse

Sista ansökningsdag

Omgående

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Alexandersson
0733 330010
Louise Nilsson

Thomas Eklöf

Sara Molin
0766-331445
Ulriikka Uittomäki

Malin Alexandersson

Malin Sjöström
0709-721470
Paulina Stjernström

Karin Tranaeus
0769497962
Caroline Frödén
0766 33 14 44

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 31 juli 2015

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


16 april 2024

16 april 2024