Löneadministratör/HR-assistent

Löneadministratör/HR-assistent

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Är du en noggrann lagspelare som vill jobba med lön och HR-frågor? I denna roll får du möjlighet att utveckla dig inom intressanta områden i en både global och lokal organisation.

NORMA Sweden AB ingår i den globala koncernen NORMA Group som är en ledande leverantör av slangklämmor och kopplingslösningar. NORMA levererar högklassiga stålkopplingar, clips, buntband och verktyg vilka sammanfogar kritiska rör-, process- och hydraulledningar i en mängd branscher i hela världen. NORMA Sweden har tillverkning, lager, distribution, stödfunktioner och utveckling i Anderstorp med omkring 80 medarbetare. Under många år har man optimerat varje steg i produktionen, från utveckling till leverans, efter kunders specifika krav och är nu i framkant ur ett globalt perspektiv med en tekniskt avancerad och högt automatiserad produktionsmiljö. Idag har NORMA Group ca 30 produktionsanläggningar runt om i hela världen, samt ett flertal sälj- och distributionscenter.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Som Löneadministratör/HR-assistent kommer du att arbeta med både lön och HR-frågor, det kan även förekomma enklare ekonomiuppgifter. Du ansvarar för hela löneprocessen från start till mål, även för att effektivisera och digitalisera denna. Du tar fram underlag för rapporter, sköter administrationen kring leasingbilar, assisterar HR i bland annat rehabfrågor, rekrytering, utbildning, introduktion av nyanställda och friskvård.

Din profil

I din roll ser vi att du är prestigelös och trivs i en varierande vardag. Du kommer ha arbetsuppgifter av olika slag vilket också innefattar att du kan planera, strukturera och prioritera dina arbetsuppgifter på ett sätt som gynnar verksamheten. Vidare ser vi att du har lätt för att bygga relationer och samarbeta med både interna och externa parter.

Vid en intervju kommer vi att lägga stor vikt vid kompetenser som: samarbete, planering, problemlösning, relationsbyggande och anpassning.

Vi lägger stort fokus på dina personliga egenskaper men för att lyckas i rollen behöver du ha:

- Gymnasieutbildning.
- Minst ett års erfarenhet av lönehantering.
- Goda kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift.
- Goda kunskaper i engelska, i såväl tal som skrift.
- Goda kunskaper i Office-paketet.

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Anastasia Almasidis, anastasia.almasidis@unikresurs.se, 0790-984164

Frida Stern, frida.stern@unikresurs.se, 0704-106395

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 oktober 2021
  • Ansök senast: 17 oktober 2021

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024