OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Avanzera Bemanning
Vårt uppdrag:
Till vår kund i söderförort söker vi en löneassistent/ HR-administratör. Tjänsten är på heltid, ska tillsättas så snart som möjligt och du blir anställd direkt av vår kund.
Arbetsuppgifter:
Du kommer att stötta HR-chefen med främst löneadministration för samtliga nordiska länder. I tjänsten kommer det också ingå att boka och följa upp personalkostnader inför bokslut, uppdatera personalhandboken löpande samt övrig HR-administration och rapportering.
Din bakgrund:
Vi ser gärna att du har arbetat med löneadministration under minst ett år och har eftergymnasial utbildning inom HR eller ekonomi. God datavana, framförallt i Excel, är ett krav och erfarenhet av Hogia och SAP är meriterande. Då det är en nordisk organisation har du goda kunskaper i engelska och det är en fördel om du kan något av de övriga nordiska språken.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Kontaktpersoner på detta företaget
Pernilla Molin
08 545 28 302
Helena Elvin Guillemain
08-545 28 305
Lisa Karbelius
08-545 28 303
Helena Elvin Guillemain
08 545 28 305
Helena Elvin Guillemain
08-54528305
Pernilla Molin
08-545 28 302
Lisa Karbelius
08-545 283 03
Pernilla Molin
08-54528302
Lisa Karbelius
08-54528303
Helena Elvin Guillemain
0854528305