Löneassistent/administratör

Arbetsbeskrivning

Nylén Byggnads AB är ett mindre byggföretag beläget mellan Vallentuna och Upplands Väsby. Vi är idag 8 anställda byggnadsarbetare. Vi arbetar främst med mindre entreprenader inom nyproduktion, ROT och försäkringsskador.

Vi söker en löneassistent och administratör till vår verksamhet.

KVALIFIKATIONER

Vi söker dig som är gymnasieekonom eller liknande samt har 1-3 års erfarenhet av självständigt arbete inom ekonomi och lön, gärna i Hogia Lön. God datorvana krävs. Vi arbetar i Officepaketet, Outlook, Hogia Lön och Edison. En god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Arbetet kräver såväl god samarbetsförmåga som att kunna arbeta självständigt, då du kommer att arbeta ganska mycket ensam på kontoret periodvis. Att du är noggrann och strukturerad ser vi som en självklarhet och vi ser gärna att du har initiativkraft och kan bidra till att befintliga processer/program utvecklas.

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

ARBETSUPPGIFTER

Fakturering
Lönehantering
Avstämningar
Tidredovisning
Personaladministration
Post- och telefonhantering

ARBETSTID

50% - 75%, måndag-torsdag

Sammanfattning

  • Arbetsplats: H Nylén Byggnads Aktiebolag RIMBO
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Enligt överenskommelse.
  • Visstidsanställning tom 31 dec 2014, kan även bli en tillsvidareanställning.
  • Publicerat: 27 juni 2013

Besöksadress

Sälna Gård 653, 19596 Rosersberg
None

Postadress

Trehörningsviken 1
RIMBO, 76294

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024