Lönehandläggare till Stockholm

Arbetsbeskrivning

Är du en strukturerad och noggrann person som söker nya utmaningar? Bemannia söker nu en löneadministratör till vår uthyrningsverksamhet i Stockholmsområdet. Som konsult hos Bemannia får du chans att skapa ett bredare kontaktnätverk, bredda din kompetens och prova på nya utmaningar som stärker din konkurrenskraft på arbetsmarknaden.

Dina arbetsuppgifter:

- Bearbeta och kontrollera löneunderlag

- Sammanställa tid- och frånvarorapporter

- Support till anställda

- Ta fram rapporter och statistik



Dina kvalifikationer:

- Gymnasieutbildning med ekonomisk inriktning eller motsvarande

- Minst ett års arbetslivserfarenhet som lönehandläggare

- Goda kunskaper i förekommande lönesystem, såsom Heroma, Personec, Palasso och Hogia.

- Goda kunskaper i MS Office

- Kunna uttrycka dig väl, både i tal och skrift, på svenska och engelska



Dina personliga egenskaper:

Vi ser gärna att du är serviceinriktad och noggrann samt van att arbeta på ett strukturerat sätt. Du ska ha initiativförmåga och vara ansvarstagande i din roll som ekonom. Vi värdesätter social kompetens och vi lägger stor vikt på din personlighet samt dina ambitioner. Vi förutsätter att du har lätt för att samarbeta, kommunicera och avsluta dina åtaganden till allas fulla belåtenhet.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Så här söker du:

Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till [email protected], märk ansökan med referens: "Lönehandläggare, Stockholm"

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Ebermo

Carolina Elfving

Mattias Söderberg

Linus Lindersjö

Edith Malm

Gunilla Lindell

Anders Scabuzzo

Matilda Nyberg-Dahlbäck

Helen Schoultz

Annika Englund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Kontor Stockholm
  • 1 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Vikariat.

Besöksadress

Sveavägen 155 11346 Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


27 maj 2020