Lönekonsult

Arbetsbeskrivning

Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom ekonomi, lön och HR.
Våra 6.500 medarbetare erbjuder en kombination av både digital och personlig service till över 120.000 kunder i Norden och Storbritannien. Vi hjälper våra kunder att få tid att fokusera på det de gör bäst. Läs mer på www.azets.se


Vi letar efter fler kollegor som vill vara med på en spännande resa mot framgång! Vill du arbeta i vårt härliga Team med roliga, varierande och utvecklande uppgifter inom svensk lön med eget kundansvar? Då är det dig vi söker efter! 

Är du bra på att bygga relationer och trivs med att arbeta i en varierande tjänst med eget ansvar? Vi söker dig som motiveras av och trivs i en samordnande roll där du får skapa förutsättningar för framgång i ett spännande bolag.  

På Azets får du möjlighet att utvecklas i en trivsam och inkluderande miljö tillsammans med ett team som når sina mål genom gemenskap och lagkänsla. Vi är ett modernt, väletablerat företag som värnar om worklife balance för våra medarbetare. Vi har sett värdet i att kunna erbjuda mer flexibilitet arbete genom att kunna variera mellan arbete på kontoret och arbete hemifrån. 

Arbetet innebär bland annat:  

Ansvar för dina kunder gällande löneleverans, service, relation och lönsamhet
Att driva och utveckla kunden enligt uppsatta mål för att leverera enligt strategi
Hantera tolkning av kollektivavtal, reseräkningar och friskvårdsbidrag
Det vi behöver från dig är

Cirka två års erfarenhet från självständigt lönearbete
Känna dig bekväm med att kommunicera på engelska i tal och skrift då engelskan är en del av vår vardag
Strukturerad och självgående att du kan planera och komma i mål med dina kunder utifrån de deadlines som finns
Vara teamorienterad och stötta där det behöver
Det är meriterande om du har

Tidigare erfarenhet av att arbetat som konsult 
Tidigare erfarenheter av Hogia Lön plus eller Agda
 Excel- samt Google Drive-vana, då vi hanterar en mängd data i dessa program
Det här kommer vi ge dig

En fantastisk utvecklingsresa inom branschen med möjlighet att fördjupa sig i någon av våra grenar inom vårt kompetens-träd (System, kund, HR mm)
Smarter working – ett arbetssätt som ger dig flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret för en bra balans mellan arbete och privatliv
Hälsofrämjande aktiviteter
Ett härligt gäng med kollegor som hjälper varandra
Förmånen att kostnadsfritt auktorisera dig som lönekonsult hos SRF för att ytterligare stärka din position på marknaden
Utbildning inom Självledarskap (Franklin Coveys) som vi tillämpar på hela bolaget
Massage
Friskvårdsbidrag
Intresserad?

Skicka in ditt CV och skriv några rader om varför just du skulle passa in hos oss
Vi kallar till intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan

Kontaktpersoner på detta företaget

Emelina Bengtsdotter

David Faasth

Cecilia Jerresand
+46 705612483
Helena Björk
+46 70 2513697
Susanna Béguier
+46 73 075 22 26
Leif Knutas
+46 767 23 27 92
Fredrik Johansson
+46 10 141 20 52
Susanna Callin
+46 76 722 10 33
Kenneth Matsson
+46 10 141 19 91
Knut Skjauff
+47 48193001

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sverige
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2022
  • Ansök senast: 15 april 2022

Besöksadress

LINDHAGENSGATAN 94
None

Postadress

La Cours gatan 6
Helsingborg, 25231

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024