Lönekonsult till F1Rs dreamteam (sök utan CV)

Arbetsbeskrivning

F1R löneoutsourcing har tack vare sina medarbetares gemensamma krafter gått från klarhet till klarhet sedan starten 2014. Ambitionen har redan från början varit tillväxt, men aldrig kunde vi tro att det skulle gå så fort. Kunderna vill bli fler och det vill vi med.

Lönekonsult till F1Rs dreamteam (sök utan CV)

Vi söker dig som vill ta dig an lönebranschens roligaste outsourcingjobb som lönekonsult i vårt team. Vi erbjuder dig en arbetsplats och en företagskultur som ger möjlighet till både en rolig karriär och ett givande privatliv. Genom vårt koncept livsstilsanställning skapar vi en arbetsplats som passar alla faser i livet.

Vi är en okomplicerad sammansättning av åtta individer med höga ambitioner och gemensamma mål. Vi gillar att se oss som ett lag, där vi både kämpar hårt och har kul tillsammans. Vårt kontor i Solna är vår bas och trygghet. Där finns alltid någon att tänka högt tillsammans med. Vi är flexibla med både tid och plats när vi jobbar, enda kravet är att vi tar gemensamt ansvar för vår leverans. Vår arbetsplats är modern och vi uppmuntrar till innovation och utveckling.

Om tjänsten:
Som lönekonsult sköter du löpande lönehantering för ett antal kunder driver interna projekt och utveckling av lönefunktionen. Som lönekonsult hos oss blir du kundens kontaktperson och deras expert i lönefrågor. Vi vill därför hitta personer som tycker det är kul att verkligen lära känna våra kunders verksamheter och hitta bra lösningar för dem. Du blir vår kunds viktigaste stöd i lönefrågor och du får till ditt stöd ett härligt team av kollegor på kontoret i Solna att testa och bolla dina tankar med. För dig som vill finns stora möjligheter att utvecklas till implementationskonsult.

Beslutsleden på F1R är korta och du rapporterar direkt till VD. Detta ger stort inflytande och möjlighet att vara delaktig i utvecklingen av företaget.

Vi önskar att du:

• Har flera års erfarenhet av löpande lönehantering i Hogia Lön Plus eller Agda
• Har erfarenhet av att utveckla rutiner och processer inom lön
• Kan dina system utan och innan och är intresserad av utveckling av desamma
• Kan och vill förmedla kunskap till kunder och kollegor
• Är en god ambassadör för vårt varumärke

Eftersom vår organisation är liten och relationen mellan våra medarbetare är tight, lägger vi stort fokus på att hitta personer som vi verkligen trivs med. Tjänsten är på heltid och kommer tillsättas omgående, löpande urval sker.

För att söka tjänsten klickar du på ansök-knappen och fyller i det mobilanpassade webbformuläret.

Mer information
Har du frågor om tjänsten är ni välkomna att kontakta Sandra Solomon på 070 279 83 42, sandra.solomon@firstreserve.se

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ida Wiklund
+46 08-705 80 66, +46 070-272 05 15
Peter Nyström
+46 08 705 80 51, +46 070 279 81 03
Sandra Solomon
+46 087058063, +46 0702798342
Johanna Östberg
+46 0702701167
Viveka Holm
08-7058064, 070-2798321
Pouneh Sahlin
08-705 80 65

Sammanfattning

  • Arbetsplats: First Reserve AB Solna
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 11 juli 2018

Besöksadress

Ekensbergsvägen 117
None

Postadress

Box 1557
Solna, 17129

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024