Lösningsfokuserad orderkoordinator

Arbetsbeskrivning

Presentation

Till ett konsultuppdrag hos en av våra kunder i Eskilstuna söker vi dig som är en snabb och kreativ problemlösare. Du kommer att arbeta i ett team där ni tillsammans kommer att ha kontakt med leverantörer världen över och dina huvudsakliga kontakter kommer att finnas inom region EMEA.

Uppdraget, som är på heltid, beräknas starta i början av juni och pågå i tre månader.

Urval och intervjuer sker löpande, varmt välkommen med din ansökan redan idag.


Arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta med olika typer av problemlösning, till exempel hantering och frågor rörande brådskande back- och bristorder och övriga leveransproblem.

Utbildning/erfarenhet

Vi ser gärna att du som söker har tidigare erfarenhet av anskaffning, inköp och kundservice. Du bör ha goda datorkunskaper samt kunna uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift. Kan du även tyska så är detta mycket meriterande.

För att lyckas och trivas i rollen som orderkoordinator behöver du vara en person som tycker att det är roligt med problemlösning under tidspress. Du gillar ett högt tempo med snabba svängar och strävar alltid efter att ge bra service.

Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning

Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Sluttext

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rebecca Pettersson
072-5344340
Emma Gustafsson

Sandra Westman

Carolina Werner

Katerina Avraam

Lena Walter

Isabel Swenning Llambro

Anna Pernås

Linda Axäng

Rebecca Pettersson
090-160532

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Öst AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 14 maj 2014

Besöksadress

Umestan Företagspark, Umeå
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023