Lösningsfokuserad resurskoordinator till JiMa Högtryck AB

Arbetsbeskrivning

JiMa Högtryck AB har mer än 15 års erfarenhet inom fastighetsspolning, avloppsspolning, filmning, slamsugning med mera. De utför även auktoriserad filmning, klotter/fasad-tvättning, taktvättning och liknande uppdrag. JiMa samarbetar med flera stora företag och kommuner, bland deras kunder finns bland annat MKB, Stena Fastigheter och LKF. Inom koncernen finns även JiMa Entreprenad och Fastighetsservice samt Re-new.

ARBETSUPPGIFTER: 
Som resurskoordinator på JiMa Högtryck AB säkerställer du att
deras kunder får ett gott bemötande och en god service i sitt
ärenden. Kunderna är exempelvis företag, fastighetsbolag och
kommuner och du tar emot och registrerar ordrar via telefon, mail
eller serviceportaler. Du ansvarar sedan för att planera och fördela
arbetsordrarna på teamet av spolbilsförare.

Arbetsordrarna kan vara både akuta och med framförhållning, vilket
innebär att planering och prioritering ofta behöver korrigeras flera
gånger om dagen. Tempot och arbetsbelastningen varierar och
förutsättningarna kan fort ändras. Kontaktytorna i tjänsten är
främst kunder och slutkunder samt spolbilsförarna, som du har en
tät dialog och ett tätt samarbete med dagligen. I rollen kan det
även förekomma andra administrativa arbetsuppgifter, exempelvis
fakturering och enklare bokföring.   

Arbetstiderna är förlagda mellan 07.00 och 16.00, med viss
flexibilitet enligt överenskommelse.       

KOMPETENS, ERFARENHET OCH PERSONLIGA EGENSKAPER:
Om du uppskattar ett arbete där du får ge service, hantera
kundkontakter och planera och koordinera kommer du att trivas som
resurskoordinator. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande
arbete, gärna inom exempelvis fastighetsbranschen eller annan teknisk
bransch. Telefonvana och erfarenhet av kundservice och kundkontakter
är en förutsättning för tjänsten. 

Som person är du serviceinriktad, kommunikativ och stresstålig. Du
är flexibel, positiv och lösningsfokuserad och gör alltid ditt
yttersta för att tillgodose kundens behov och skapa en god relation.
Rollen kräver även att du har förmågan att ställa krav, fatta
snabba och ibland svåra beslut samt att du är noggrann och
strukturerad i ditt arbete. Goda datorkunskaper är ett krav och vi
ser gärna att du har god geografisk kännedom om Skåne. 

VI ERBJUDER DIG: 
Möjligheten att arbeta på JKS Sverige i ett spännande uppdrag hos
vår kund. Ambitionen är ett långsiktigt samarbete och för rätt
person finns möjligheten till en anställning hos kunden. JKS har
kollektivavtal och följer de regler och avtal som finns på
arbetsmarknaden, så att du som konsult kan känna dig trygg i din
anställning hos oss.    
ANSÖK:
Sök gärna tjänsten redan idag, då vi gör löpande urval.
Registrera ditt CV på www.jksgroup.se och sök tjänsten via
ansökningslänken. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att
kontakta Frida Borg på telefonnummer: 0709-68 30 19.

Vi ser fram emot din ansökan!

Mer informasjon

Kontaktpersoner på detta företaget

Frida Borg
+46 709-68 30 19
Elin Jonsson
0709-68 30 20
Elin Jonsson
+46 (0)40 12 12 25
Elin Jonsson
+46 (0)709 68 30 20
Rekryteringskonsult Elin Jonsson
040-121225 0709683020
Elin Jonsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JKS Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Enligt överenskommelse Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 17 november 2016

Besöksadress

Stationsplan 1 641 80 Katrineholm
None

Postadress

Stationsplan 1
0483, 16867

Liknande jobb


Order Handler

Order Handler

5 mars 2024