Lösningsfokuserad Service Manager

Arbetsbeskrivning

Vill du leda innovativa projekt i teknikens framkant?

Med en spännande kundbas växer nu Cybercom och söker ytterligare en Service Manager med inriktning mot IT och Cloud till vårt Malmö-kontor.



Drivs du av att på ett passionerat sätt leverera kundnytta samt hjälpa dina kollegor och ditt team att lyckas? Då kanske ditt nästa jobb är hos oss på Cybercom!

Hos oss blir du utmanad med spännande projekt, du får en omväxlande vardag i ett företag där vi aktivt delar med oss av kunskap och har ett öppet, positivt klimat.

Om rollen

Som Service Manager hos oss driver du processer enligt tidsplan och budget. Du lägger stor vikt vid att arbeta på ett strukturerat och resultatinriktat sätt. Vår Service Manager ska leda agila team både inhouse samt onsite hos kund, arbeta med projektplaner, riskanalyser och budgetsammanställningar.

En stor del av rollen är även det kontinuerliga arbetet med hur vi levererar säkra tjänster och processer till våra kunder.

Vem är du?

Vi söker dig med minst 2 års arbetslivserfarenhet av agil projektledning inom IT. Du bör ha kunskaper inom ITIL samt SLA Management och kunna implementera detta i ditt arbete.

Har du tidigare erfarenhet inom Cloud och informationssäkerhet ser vi det som meriterande.

Vidare har du en god teknisk förståelse. Vi tror att du har erfarenhet från konsultbranschen eller i en roll där du haft kundkontakt. Du bör vilja jobba kundnära, i en föränderlig miljö, där du vill se resultat och göra skillnad varje dag.

Förutom ett djupt tekniskt intresse tror vi att du är prestigelös och förstår vikten av att coacha och motivera andra.

Att jobba på Cybercom

Vi är ett företag där vi har roligt på jobbet och har en härlig stämning. Vi tränar tillsammans, deltar i olika tävlingar, After Works, grill-, spel- och ölkvällar, olika typer av firande, pingisturneringar, fikar samt deltar på konferenser mm. Spana gärna in vår Facebook eller Instagram och få en uppfattning om oss och vår företagskultur!

Som anställd hos oss kan du också förvänta dig:

Kontinuerlig kompetensutveckling och individuell kompetensplan
Kollektivavtal
Generöst friskvårdsbidrag
Flexibla arbetstider

Om Cybercom

Cybercom är ett av de ledande konsultbolagen i den uppkopplade världen och vi arbetar brett inom IoT, systemutveckling, webbutveckling, mobilapplikationsutveckling, testning, inbyggda system, säkerhet, digitialization, Cloud lösningar, drift och support samt advisory services. Vi driver projekt från ax till limpa, och kan leverera helhetslösningar där vi har enkelhet, användarvänlighet och säkerhet i fokus.

Besök gärna vår hemsida och läs mer om hur det är att jobba hos oss på http://career.cybercom.com/

eller

spana in våra spännande kunder och projekt på http://www.cybercom.com/sv/Kundcase/

Ansökan och kontakt

Om ovan beskrivning tilltalar dig- skicka in din ansökan redan idag och berätta varför! Vi intervjuar löpande.

Vi tar emot ansökningarna via vår hemsida. Du kan också ansöka med din Linkedin-profil eller via video.

Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Annelie Johansson, Team Lead, annelie.johansson@cybercom.com eller 0765-48 01 34.

Kontaktpersoner på detta företaget

Manne Alzen
+46 72 501 68 37
Johan Stenborg

Hanne Posselt
0722032747
Therese Andersson
+46 070 6997009
Jens Christensen
+46703791026
Tom Strömberg
+46 70 379 1460
Johan Persbeck

Carolina Jonnor
+46703791250
Helena Gautam
+46 705 987 220
Andreas Rowell

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Cybercom Group Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 5 december 2016

Besöksadress

Lindhagensgatan 126 112 51, Stockholm
None

Postadress

Lindhagensgatan 126
Stockholm, 11251

Liknande jobb


29 september 2023

Change manager IT-avdelningen, Stockholm

Change manager IT-avdelningen, Stockholm

28 september 2023

27 september 2023

27 september 2023