Lösningsorienterad Inköpsplanerare sökes.

Arbetsbeskrivning

Vi på Experis Engineering erbjuder kompetensförsörjning av tekniska chefer och specialister via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Hos oss har du chansen att hitta ditt dröm jobb och få en utväxling på din karriär med hjälp av vår breda branscherfarenhet och vår förmåga att utveckla individer.

Till vår konsultverksamhet söker vi nu en Inköpsplanerare i Västeråsområdet som vill vara en del av oss på Experis Engineering i vår fortsatta framgång! Hos oss får du en dedikerad konsultchef och utvecklande uppdrag inom många olika branscher.

Arbetsbeskrivning
Du blir ansvarig för operativt inköp samt att optimera hela flödet av produkter, från extern leverantör till kund. Du kommer att följa upp resultat och få chans att göra egna förbättringsanalyser. Du kommer ha ansvar för orderläggningar och leveransbevakning. Du kommer även ha en informativ roll till olika delar inom organisationen. Till viss del kommer du få ansvara för olika specifika planeringsrelaterade projekt.

Vem är du?
Vi tror att du har arbetat med inköp och logistik / planering tidigare, samt har ingenjörsutbildning gärna inom logistik. Du har arbetat mycket med MS Office, speciellt med Excel & kan flytande svenska och engelska i tal och skrift. Du bör ha kunskap av hur man driver ett projekt, erfarenhet av att visualisera och beskriva processer och produktflöden. Har du arbetat med Oracle är det meriterande.

För att trivas och passa i rollen som Experiskonsult är dina mest framträdande egenskaper; ansvarsfull, strukturerad, självgående, nyfiken, positiv, lösningsorienterad, hjälpsam och att du har en stor social kompetens.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi anser oss inte vara som alla andra, vi är stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Här får du också en utvecklingsplan, så både du och din konsultchef har förståelse för vart du vill nå och vilka kompetenser som du vill utveckla.

Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal och vi försöker alltid utgå från att våra konsultkollegor skall ha en fast tillsvidareanställning.

Kontaktperson
Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan med registrerad CV. Vi tar inte emot ansökan via e-post eller brev. Intervjuer sker löpande och därför önskar vi att få din ansökan så fort som möjligt.

Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Marica Basirat på eller Telefon: 070-2686930. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Berg

Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson

Fredrik Wernqvist

AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr

Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke

Linda Holmberg

Kholod Hindi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis 1081
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Permanent
  • Publicerat: 11 oktober 2016

Besöksadress

Bredåkravägen 2
None

Postadress

37200
1081, 37200

Liknande jobb


26 april 2024

Global Sourcing Commercial Category Manager

Global Sourcing Commercial Category Manager

25 april 2024

INKÖPARE

24 april 2024

Category Manager

Category Manager

24 april 2024