OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Royal Canin Sverige AB är marknadsledande inom hund- och kattfoder till den specialiserade fackhandeln i Sverige och är dotterbolag till en av världens ledande tillverkare av högkvalitativt torrfoder för hund och katt.Produkterna marknadsförs i mer än 90 länder över hela världen.Royal Canin-koncernen har idag 3 200 medarbetare, varav 37 som arbetar i Sverige.För mer information om Royal Canin, besök www.royalcanin.se Arbetsuppgifter Vår innesälj- och orderavdelning är företagets hjärta genom att våra kunders order kommer hit till oss via telefon, fax och e-post.Du kommer vidare att arbeta med order till zoobutikskedjor vid kampanjer, hantera reklamationer och kampanjmaterial.Tjänsten innebär också att du är behjälplig på kundservice vilket innebär frågor från allmänheten och uppfödare.Vidare kommer du att arbeta med telemarketing. Tillträdande av denna heltidstjänst sker snarast och pågår till och med juni 2008.Arbetstid: 08:00-17:00 Kvalifikationer Erfarenhet inom administration samt telefon och datavana är ett krav.Du har goda kunskaper i Microsoft Office och gärna Navision.Har du arbetat som innesäljare förut och med orderhantering är det meriterande. Du är analytisk, noggrann och har ett utpräglat siffersinne.Vidare har du hög social kompetens, god samarbetsförmåga och har lätt för att uttrycka dig tydligt i telefon.Stresstålig och effektiv är du, då arbetet innebär att vissa timmar av dagen är det en hög arbetsbelastning.Kunskaper i engelska är en merit.