Management Coordinator till Arcam

Management Coordinator till Arcam

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en strukturerad, självgående och serviceminded Management Coordinator till Arcam. Uppdraget pågår fram till sista juni 2022 med chans till förlängning.
Varmt välkommen med din ansökan! Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Om tjänsten
På Arcam erbjuds du en vardag med en värdefull företagskultur, toppmodern teknik och motiverande medarbetare. Du kommer vara en del av ett ständigt utvecklande och föränderligt företag där du kommer ha möjlighet att forma Arcams framtid.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Du kommer bland annat arbeta med att stödja VD och ledningsgruppen med samordning och kommunikation, leda och organisera lokala event samt koordinera och vara värd för besök.

Uppdraget kan även innebära:
• Administration av dokument; rättsliga och konfidentiella uppgifterna
• Förbereda rapporter, presentationer, dokument på uppdrag av ledningen
• Förbereda möten och besök på uppdrag av ledningen; agenda, catering, konferensrum eller extern plats
• Övrig korrespondens på uppdrag av VD och ledningsgrupp
• Eventhantering för lokala evenemang och möten/konferenser både på plats men även off-site
• Reseansvar och resekoordinering för ledningens räkning med reseleverantörerna, uppföljning av rapporter, statistik och avtal
• Upprätthålla och strukturera företagsarkiv och ansvara för arkivering av avtal och andra dokument, såsom protokoll från ledning eller styrelse
• Resurs för ledningsgruppen i projekt av olika slag
• Kostnadsredovisning
• Svara på ad hoc-frågor vid behov, såsom säkerhetskopiering till receptionen eller annat som kräver uppmärksamhet
• Bistå HR med planering och genomförande av evenemang och aktiviteter när förstärkning behövs

Vem är du?
Vi söker dig som är en riktig do:er med utmärkt samarbetsförmåga och hög servicenivå. Du tar dig an oklarheter och är driven i ditt arbete. Du är en person med hög integritet som trivs i en varierande arbetsmijö.

För att vara kvalificerad för rollen ser vi att du har:
- relevant eftergymnasial utbildning för rollen
- några års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- obehindrad kommunikation på svenska och engelska såväl i tal som i skrift
- goda kunskaper i Office

Meriterande är om du talar tyska samt om du är familjär i systemet ERP Environment.

About the organisation
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Väst AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 2 november 2021
  • Ansök senast: 23 november 2021

Liknande jobb


28 augusti 2023

Chefssekreterare sjukhusledningen

Chefssekreterare sjukhusledningen

22 augusti 2023

Chefsassistent

Chefsassistent

21 augusti 2023