OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Stream erbjuder teknisk kundsupport på den nordiska marknaden. Våra uppdragsgivare är högteknologiska företag som valt att outsourca delar av sin verksamhet. Stream supporterar såväl privat- som företagskunder. Eftersom Streams kontor i Helsingborg är det enda i Norden så tillhandahåller vi support på danska, svenska, finska och norska. I Helsingborg är vi ca 240 anställda. Vi söker nu en Management/Finance assistant med placering i Helsingborg vid Streams skandinaviska kontor. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innebära: . assistent till ledningsgruppen, koordinera och samordna kalendrar för möten och andra aktiviteter, boka resor mm, ta fram underlag inför möten, . administration kring avtal, anbud etc. . Receptions-och växelarbete . fakturahantering, analys av finansiell information, vara behjälplig vid exempelvis framtagande av prisförslag o dyl. . kontakter med hyresvärd och leverantörer Övriga kontorsgöromål som kan uppkomma. Omfattande kontakter med andra Stream kontor i främst Europa Vi söker dig som har ekonomisk gymnasieutbildning, gärna med påbyggnad inom redovisning, samt minst 2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Goda kunskaper i Office paketet, speciellt powerpoint och excel. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift och dina kunskaper i engelska är mycket goda. Du är van vid att hantera mycket information och är duktig på att föra det vidare på ett strukturerat och kommunikativt sätt. Du har även förmågan att arbeta med hög integritet samt tidvis i ett högt tempo. Du får inte vara rädd för att hjälpa till utanför ditt arbetsområde.