Marknadsassistent Digital till Kungsholmen

Marknadsassistent Digital till Kungsholmen

Arbetsbeskrivning

Vi söker en Marknadsassistent som är expert på digitala kanaler till vår kund som är ett stort byggföretag som sitter i trevliga lokaler på Kungsholmen i Stockholm. Du kommer att ansvara för att planera, producera och publicera det redaktionella innehållet på företagets digitala kanaler. Du kommer också att ansvara för bildmaterial och rörligt material såsom video och film. Du kommer främst att ansvara för sociala medier som t ex Instagram, Facebook och LinkedIn. Du blir en viktigt del i att jobba med att förbättra företagets rutiner runt digital marknadsföring och digital kommunikation.



Exempel på arbetsuppgifter:

- Öka företagets närvaro i sociala medier - Instagram, Facebook och Linkedin.
- Ansvara för att planera, producera och publicera det redaktionella innehållet
- Skriva eget innehåll
- Ansvar för bildmaterialet och videofilmer
- Administrera, posta och hantera inlägg
- Besvara inkommande kommentarer och generera diskussioner
- Koordinera med övrig marknadsföring och kommunikation
- Hantera social annonsering, optimera målgrupper, bygga upp kontostruktur
- Använda Google Analytics för uppföljning


Vem är du?

- Högskoleutbildning eller motsvarande inom digital marknadsföring
- Du har minst 2-3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Du har kunskaper om SEO, Youtube och Adwords
- Erfarenhet från B2B marknadsföring
- Kunskap och intresse för digital utveckling
- Kompetens inom sociala medier




Du är en utpräglad ”doer” och gillar att arbeta självständigt men också tillsammans med andra. Vidare är du mål- och resultatorienterad. Sist men inte minst sär du en förebild genom säkert och etiskt agerande.

Mer om tjänsten

- Start: så snart som möjligt
- Omfattning: heltid
- Placering: Företaget sitter i fina lokaler på Kungsholmen i Stockholm.
- Uppdragstyp: uppdraget startar som ett konsultuppdrag på ett år - därefter är företaget intresserade av att diskutera en fast anställning




Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Svante Norin på svante.norin@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.

Varför jobba på Andara?

Våra kunder brukar beskriva Andara som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Konsultuthyrning och Rekrytering arbetar som namnet antyder både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara är konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Lilian Norin
08-409 256 06
Pascalle Arias
08-409 256 03
Svante Norin
08-409 256 02
Linda Gadd
072-019 92 09
Claudia Klingsell
0768007001

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2020
  • Ansök senast: 21 februari 2020

Besöksadress

Järnvägsgatan 36, Nacka
None

Postadress

Järnvägsgatan 36
Nacka, 13154

Liknande jobb


Videoanalys

Videoanalys

22 april 2024