Marknadskoordinator till modernt IT-företag

Arbetsbeskrivning

Välkommen till ett spännande företag med en familjär känsla!

Till vår kund, som är ett modernt IT-konsultbolag verksamt inom säkrad informationshantering, söker vi en marknadskoordinator med intresse för företagsekonomi i en växande verksamhet.

Du får möjlighet till en kreativ, självständig och ansvarsfull arbetsroll där möjlighet ges att vara med och skapa ett nytt affärsteam som ska utveckla företagets affärsområden.

Kundens kontor är beläget i Alvik med en trivsam miljö och med bra kommunikationer.

Dina arbetsuppgifter

Som marknadskoordinator har du en mycket central roll i företaget. Affärsteamet kommer ha som huvuduppgift att bemöta utmaningar inom affärer och marknad och ta fram erbjudanden som svarar mot behov samt skapa kundvärde. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat, men inte uteslutande:

Profilering och varumärkesuppbyggnad
Underhålla hemsida, intranät samt sociala medier
Resursplanering och kundkontakt så som kunduppföljning
Bevaka och följa upp företagets avtal med kunder och partners
Processarbete – Skapa, underhålla och utbilda i rutiner och arbetssätt
Framtagning och förvaltning av dokumentation, checklistor och planer
Planering och genomförande av interna möten, kundevent och konferenser
Utöver din roll som marknadskoordinator i företaget ser vi gärna att du har ett intresse inom fakturering och lönehantering.

Vem är du?

Som person är du prestigelös, serviceinriktad och hungrig på att utvecklas inom företaget. Du har viljan att lära dig, tar gärna egna initiativ och har god samarbetsförmåga. Du uttrycker dig väl i tal och skrift och kan förmedla information på ett tydligt sätt. Att du är noggrann är en förutsättning då du kommer arbeta med många olika uppgifter inom olika områden.

Stor vikt kommer läggas vid personliga egenskaper.

Vi söker dig som

Har en relevant eftergymnasial utbildning inom marknad eller kommunikation alternativt cirka 2 års motsvarande arbetslivserfarenhet. Du kan uttrycka dig obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska samt har goda Microsoft Office kunskaper.

Meriterande

Tidigare utbildning och yrkeserfarenhet inom företagsekonomi, fakturering, lönehantering och arbetsrätt.

Villkor

Du kommer bli anställd direkt hos kunden där 6 månaders provanställning tillämpas. Tillsättning 1:a november eller enligt överenskommelse.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande.





Om Jobzone
Jobzone grundades 2002 och är idag ett av Nordens största rekryterings- och bemanningsföretag. Genom våra 50 kontor i Sverige och Norge personalförstärker vi över 2000 kunder per år i olika branscher och befattningar.

Jobzones vision är att skapa framgång för individer och organisationer, och vår målsättning är att vara branschens mest attraktiva arbetsgivare! Vår kultur är välkomnande och vi har ett stort engagemang med höga ambitioner.

Självklart är vi auktoriserade, har kollektivavtal, försäkringar, förmåner med mera. Du kan känna dig trygg i din anställning hos Jobzone och våra kunder!

Kontaktpersoner på detta företaget

Henrik Lindström
070-7788339
Fredrik Ljungar
070-1678503
Tove Hahnsson
0707788354
Pierre Andersson
0707788312
Peter Dangovanos
0733599556
Henrik Hägglund
070-7787348
Hjalmar Hagman
0701678523
Anki Larsson
0738413036
Anki Larsson
070-167 85 06

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jobzone Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • 100%. Tillträde: 1 November alternativt enligt överenskommelse tillsvidareanställning
  • Publicerat: 14 september 2016

Besöksadress

Arenavägen 47
None

Postadress

Arenavägen 47
Johanneshov, 12177

Liknande jobb