Marknadsledande Babs Paylink söker innesäljare!

Arbetsbeskrivning

Är du en kundfokuserad säljare redo för nya utmaningar? Har du tidigare erfarenhet av försäljning över telefon och en vilja att ansvara över ditt eget arbete är detta det ultimata jobbet för dig!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Babs Paylinks räkning två Inside sales representative som ska jobba heltid i 6 månader med chans till förlängning.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Babs Paylinks önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic
Work

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Babs Paylink.

ARBETSUPPGIFTER
Som Inside Sales Representative kommer du arbeta som säljare i Babs Paylinks Outbound grupp. Detta innebär att du kommer få ett antal befintliga kunder att arbeta mot, och uppgiften är att förnya kundernas abonnemang på betalterminaler. Arbetstiden är uppdelad så att halva arbetsdagen förläggs på att ringa upp kunder, och den resterande arbetstiden förläggs på administration. I denna roll kommer du arbeta med mycket frihet under ansvar samtidigt som du har stöttning från din chef och säljcoach.

Du kommer till exempel att:


* Jobba mot befintliga kunder som vill förnya betalterminaler
* Ta fram säljkampanjer att erbjuda kunder
* Jobba administrativt - exempelvis genom att svara på mail, registrera samtal, skicka beställningar samt posthantering.


Tjänsten passar dig som har tidigare erfarenhet av försäljning över telefon och är redo för en ny utmaning i karriären som präglas av självständigt arbete.

VI SÖKER DIG SOM
Vi söker dig som...


* Har tidigare erfarenhet av försäljning över telefon, gärna 1-2 år.
* Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, då du dagligen kommer använda dig av dessa två språk i tjänsten


Det är meriterande om du...


* Talar ytterligare språk utöver svenska och engelska
* Arbetat med att sälja abonnemang av något slag tidigare, förslagsvis inom telefoni/tv/bredband


Som person är du engagerad och resultatinriktad och trivs med att arbeta mot uppsatta mål. Du är även lösningsorienterad och har en förmåga att arbeta mot att hitta de bästa möjliga lösningarna. Vidare så har du en god samarbetsförmåga och tycker om att arbeta tillsammans med andra.

ÖVRIG INFORMATION


* Start: 2 oktober
* Arbetstider: Kontorstider
* Omfattning: Heltid, 6 månader
* Placering: Norrtull, Stockholm
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på stn01@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar, hör gärna av dig där!


Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och fortfarande studerar på högskola/universitet, är nyutexaminerad eller har några års arbetslivserfarenhet.


* Vårt erbjudande till dig som heltidskonsult hos Academic Work inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef också rabatter och erbjudanden genom vår konsultportal. Läs mer om vårt erbjudande här


SKYDD FÖR DIN PERSONLIGA INTEGRITET
När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Babs Paylink är ett företag som arbetar med kortterminaler samt kvalitativa betaltjänster och har varit verksamma med detta sedan 1999. Företaget erbjuder sina tjänster till såväl stora som små företag och har starkt kundfokus. Dessutom är Babs Paylink marknadsledande inom fristående betalningsterminaler.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • 6 månader Kontorstider
  • Publicerat: 19 augusti 2017

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Winback Sales Agent

Winback Sales Agent

19 april 2024

Bonnier söker företagssäljare i centrala Eskilstuna!

Bonnier söker företagssäljare i centrala Eskilstuna!

19 april 2024