Maskinuthyrare till väletablerat företag i Mölndal!

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenheter inom orderhantering och söker nya utmaningar, kanske har du maskin- och materialkännedom? Trivs du i en bred roll med många kontaktytor där du får arbeta självständigt? Då har vi på Adecco tjänsten för dig!

Om jobbet
Vår kund är ett företag som är stora inom mark och bygganläggningar samt ledande inom uthyrning av maskiner och produkter mot markanläggningar. Som maskinuthyrare hos denna kund kommer du att hyra ut maskiner i företagets kundcenter i en mindre lokal. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av bland annat:

-          hyra ut maskiner och material till kund

-          vara kundens kontaktperson och rådgivare

-          lägga in order i verksamhetssystemet

-          samordna logistik

-          administrativa uppgifter

Om dig
Vi söker dig som har god datavana och god maskin- och materialkännedom samt affärsvana. Dina tidigare maskinkunskaper eller arbete som ordermottagare är meriterande. Det här är ett jobb för dig som är serviceinriktad, driven, social och strukturerad.

Viktigt för tjänsten är:

-          gymnasieutbildning

-          B-körkort

-          flytande engelska i tal och skrift

-          datavana

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som maskinuthyrare är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Till att börja med är uppdraget på 6 månader och för rätt person finns goda möjligheter till förlängning.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Hannah Karling Hulthén på 031-7207288. 

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast
  • Heltid Dagtid
  • Publicerat: 11 november 2016

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023