Medarbetare till affärssupport

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en medarbetare till avdelningen för affärssupport. Affärssupport är en del av ekonomiavdelningen och består idag av elva medarbetare. Vårt uppdrag är att administrativt bistå samtliga affärsområden som tex Restaurang, Dagligvaruhandeln och Spendrups International, mfl. Arbetet innebär stora kontaktytor och därmed såväl interna som externa kunder.

Affärssupport är en avdelning där vi har stort fokus på kvalitet, mycket högt i tak och öppen kommunikation, vilket gör att man har stora möjligheter att utvecklas!

Arbetsbeskrivning:

- Ansvara för att lägga upp nya kunder och skapa prisstrukturer i det interna systemet samt hålla registren uppdaterade mot de löpande avtalen
- Hantera kundkommunikation i administrativa ärenden
- Fakturaadministration, såsom fakturering, rättningar och utredning av fakturafrågor
- Sammanställning av statistik och registerutdrag
- Därutöver ingår även andra arbetsuppgifter inomavdelningen som bla. produkt och bonusöverenskommelser

Bakgrund & erfarenhet:

- Gymnasialutbildning, där inriktning mot ekonomi är meriterand
- Du trivs med administrativt arbete, erfarenhet av detär meriterande
- Mycket goda kunskaper i Officepaketet, främst i Excel
- Erfarenhet av affärssystem M3 är meriterande
- Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift då man kommer kommunicera både internt och med externa parter

Som person:

Du är stresstålig, noggrann med stort fokus på kvalitet. Du är en självgående person som är van att ta egna initiativ och trivs med stort eget ansvar. Eftersom detta är ett administrativt arbete krävs det att du har förmågan att planera, prioritera samt organisera upp ditt arbete för att genomföra det på ett, för verksamheten, effektivt sätt. Du behöver vara en social och flexibel person som är serviceinriktad. Därtill har du ett gott siffersinne.

Din ansökan:

Vi tar tacksamt emot ditt CV samt personliga brev där du beskriver dina kompetenser, erfarenheter, personlighet motiverar varför är du rätt person för denna tjänst. Då urval och intervjuer sker löpande ber vi dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt!

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater efter sitt godkännande kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.

Samtliga tjänster på Spendrups omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. De avtal vi går under är Unionen, Sveriges Ingenjörer, Ledarna och Livsmedelsarbetareförbundet.

Sista ansökningsdag:4:e september
Tillträdesdag:Snarast, enligt överenskommelse
Varaktighet/arbetstid:Tjänsten är tillsvidare. Arbetstiden är förlagd mellan kl: 8.00-17.00
För mer information om tjänsten:Susanne Mandin, Gruppchef, tele 0765-010221 Placeringsort:Vårby, Spendrups huvudkontor

Spendrups vision är att vara ett bryggeri i världsklass. Det innebär att vi stolt vill kunna jämföra oss med de bästa i världen i allt vi gör. Det gäller de produkter vi lanserar och de relationer vi bygger, hur vi agerar i nuet och hur vi satsar på sikt. Vår mission är att med kreativ kraft, långsiktigt ansvarstagande och passion skapa smakupplevelser och relationer i världsklass. Som medarbetare på Spendrups har du en viktig roll i vår gemensamma strävan mot världsklass och vi ser gärna att du identifierar dig själv med våra värderingar:Stolthet, Äkthet, Nyskapande och Handlingskraft.



Välkommen in!

Kontaktpersoner på detta företaget

Frida Karlsson

Tobias Olsson

Anna Lindqvist

Marcuz Källqvist
0240500159
Anna Eriksson Viberg
070 188 65 72
Karin Eriksson
Tel växel: 0240-88 000
Victoria Blomquist
0812891702

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Spendrups Hällefors
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 26 augusti 2019

Besöksadress

Grythyttans Livsmedelsby, Hällefors
None

Postadress

Grythyttans Livsmedelsby
Hällefors, 71295

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

24 april 2024