OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi tror på människor och den kraft som uppstår när vi samarbetar. Vi är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande möjligheter som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Vad som tidigare var omöjligt, är nu mänskligt möjligt.
Arbetsbeskrivning
Till ett uppdrag hos en av våra kunder i Örebro söker vi en person till Backoffice inom IT. Du kommer att hantera ordermottagning från kunder och intern personal via e-post och telefon. Administrera orderläggning i ärendehanteringssystem, uppföljning, rapportering samt framtagande av fakturaunderlag. Du kommer även ha löpande kontakt med tekniker och säljare för att gemensamt hitta fram till nya sätt att hantera olika förfrågningar. Uppdraget är heltid, startar relativt omgående och beräknas pågå i sex månader i första hand med goda möjligheter till förlängning.
Vem är du?
Vi söker dig som har relevant utbildning och kommunicerar väl i både tal och skrift. Som person är du noggrann, snabblärd, har god samarbetsförmåga samt ett gott kundbemötande. Viktigt att du även har en god administrativ förmåga och teknisk förståelse. Det är meriterande om du har erfarenhet från försäljning eller administration inom IT-drift.
Kontaktperson
Du söker tjänsten genom att registrera ditt CV på vår hemsida www.manpower.se. Gå sedan in på den aktuella tjänsten och klicka på "ansök" länken. Till annonsen finns ett test kopplat och vi ser gärna att du slutför detta test. Då vi arbetar med löpande urval ser vi gärna din ansökan så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan!