OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är ett ungt, intensivt och expansivt företag som säljer espresso maskiner och kvalitetskaffe direkt till konsumenter, primärt på abonnemang. Till vår avdelning för kundservice söker vi nu en medarbetare på ett vikariat. Arbetsuppgifter .Du besvarar våra egna säljares eller kunders samtal alla nordiska länder. .Mail och brev som kommer från alla nordiska länder, besvaras på svenska. .Uppringande verksamhet förekommer också såväl till säljare som kunder, i Norden, i samband med aktiviteter eller när vi vill lansera en kampanj. .Du arbetar ganska mycket i vårt interna kunddata system. .Sammanställning och rapportering av t.ex. statistik görs regelbundet. Krav .Du talar flytande svenska, samt behärskar norska eller danska så att du både förstår och kan göra dig förstådd utan problem. .Du har erfarenhet av att telefontjänst då våra kunder mest ringer in, men även vana av att ringa upp kunder, i olika länder, vid behov. .Du har erfarenhet av att hantera kundproblem och sälja in lösningar eller erbjudanden på ett förtroendegivande sätt. .Du har stor vana från att arbeta med Officepaketets olika program och har lätt för att ta till dig och använda nya IT lösningar.
Kontaktpersoner på detta företaget
Kundtjänstchef Malin Johansson
0707449175