OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Medarbetare inom kundtjänst till försäkring
Du kommer att:
- ge service till kunder och administrera försäkringar.
- ge service och rådgivning via telefon
- stötta i kundmöten
- registrera och administrera försäkringar
- ändra i befintliga försäkringar
- riskbedöma nya ansökningar
Kompetenskrav:
- Försäkringskunskap är meriterande
- Noggrann
- Du drivs av att vara självgående
- Hög servicekänsla
- Lätt för att samarbeta
- Minst tre års erfarenhet av administration
Anställningen är heltid, start omgående, uppdraget är på 1 år. Din anställning kommer att vara hos JobQuest men din placering kommer att vara som konsult hos vår kund.
Stor vikt läggs på personlig lämplighet.
Din ansökan:
Ansök så snart som möjligt via vår CV databas på www.jobquest.se. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Din ansökan ska innehålla CV, personligt brev, namn och nummer till två referenser. (Vi ringer inga referenser innan du är aktuell för tjänsten)
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post kontakt@jobquest.se
Kollektivavtal: JobQuest är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag.
När du skickar in din ansökan godkänner och samtycker du till att JobQuest behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer
Om JobQuest:
Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner, genom att erbjuda smarta och attraktiva tjänster till konkurrenskraftiga priser. Just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga
Kontaktpersoner på detta företaget
Asko Kyyränmäki
Kirsi Andersson
JobQuest
Therés Rydell
Sarah Emanuelsson
Fredrik Hagelin
Marjut Adalberth
Tobias Erhardt
Quest Consulting