OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten innebär:
• Registrering av order och serviceorder av hörselprodukter i vårt Navisionsystem och senare i Microsoft Dynamics AX
• Inscanning av avtryck för att kunna tillverka hörselgångsprodukter
• Ta mot telesamtal och mail från våra kunder
• Kommunikation på engelska i tal och skrift mot vår organisation i Polen som tillverkar och distribuerar våra hörselprodukter och ombesörjer reparationerna av hörselprodukterna.
• Utföra en första teknisk felsökning på produkterna innan de skickas vidare till vår reparationsverkstad i Polen (efter intern utbildning)
• Bistå våra kunder med enklare teknisk support (efter internutbildning)
• Daglig hantering av inkommande paket och post.
Vi söker dig som är ambitiös, noggrann och serviceinriktad i din personlighet.
Du ska ha en naturlig känsla för service och vara intresserad av teknik och ha lätt för att lära,
Du ska vara lagom utåtriktad och även tycka om att vara en lagspelare. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Tillsättning sker enligt överenskommelse.
I tjänsten kommer du att kommunicera på både svenska och engelska i tal och skrift.
Oticon AB har sitt kontor i Sundbyberg och ingår i Danskägda William Demant Holding, som är ett världsledande företag inom hörselområdet.
Totalt är vi ca. 10 000 anställda inom Oticon AB, vi är 11 medarbetare som ansvarar för den svenska marknaden. Vi sitter i ljusa nyrenoverade lokaler i gamla chokladfabriken i Sundbyberg tillsammans med Audika.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Madeleine Eckerwall
0709656570