Medarbetare till PwCs Contact Center

Arbetsbeskrivning

Är du driven, social och sugen på nya utamaningar? Då skulle du passa bra hos oss! Vi på Xllnc Advise värdesätter en härlig arbetsmiljö där personalaktiviteter inte är ovanligt. Allt vi gör genomsyrar en gemensam värdegrund som utgår ifrån våra ledord Lyhördhet, Enkelhet, Tillgänglighet och Proaktivitet.

Xllnc Advise söker nu en driven person med ekonomiskt sinne och god datorvana för ett konsultuppdrag vid PwCs Contact Center i Uppsala. Uppdraget är tillsvidare och du kommer att vara anställd hos Xllnc Advise, men arbeta vid PwCs kontor i centrala Uppsala.

PwC Sverige är marknadsledande inom revision, redovisning, skatte- och affärsrådgivning och har cirka 60 000 kunder över hela Sverige.

För uppdraget söker vi en serviceinriktad person som tidigare har arbetat i kundtjänst och har en KY-utbildning inom ekonomi. Du har erfarenhet av arbete hos en revisions- och redovisningsbyrå samt kunskaper i Fortnox, Approve-it och Flex. Meriterande är kunskaper i ytterligare affärs-, bokföring-, leverantörsreskontra-, kundreskontra- och lönehanteringssystem.

Arbetet innebär support och rådgivning i affärsplattformen MyBusiness och dess undersystem. Kundkontakten sköts via telefon och mail och alla ärenden som inkommer till Contact Center dokumenteras i kundens ärendehanteringssystem.

Du har en god kommunikativ förmåga och har lätt för att arbeta i team samt delar gärna med dig av dina erfarenheter och kunskaper. Vid sidan av kraven på kompetens och erfarenhet lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Xllnc Advise söker dig som är ansvarsfull, strukturerad, flexibel och har ett professionellt och gott bemötande.

Uppdraget på PwC Contact Center är ett konsultuppdrag på heltid, måndag – fredag 08.00 -17.00, med tillsättning omgående och tjänsten löper på tillsvidare.


Xllnc Advise
Vår ambition är att ständigt minimera våra kunders IT-problematik och bidra till ökad kvalitet, produktivitet och – förstås – lönsamhet. Det här gör vi via tre affärsområden Outsourcad IT, IT Management Consulting och ITIL Consulting. Vi drivs av att göra riktigt bra jobb som ger resultat för våra kunder – och allt vi gör sker utifrån en tydlig värdegrund. Vi är måna om att våra konsulter skall trivas och bli framgångsrika på sina uppdrag. Som konsult hos oss har du en trygg anställning och fantastiska kollegor. Du arbetar ofta ute hos våra kunder, i olika projekt. Uppdragen är av varierande längd, men inte sällan upp emot ett halvår, ett år eller längre.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lotta Blanck, HR
0725136700
Niclas Almgren, VD
073-519 24 23
Lotta Blanck, HR/Konsultchef
072-513 67 00
Lotta Blanck, HR & Business Area Manager ITIL Consulting
+46 72 513 67 00
Helena Feldt, Business Area Manager
0709837847

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xllnc Advise
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 3 april 2017

Besöksadress

Sveavägen 155, Plan 10
None

Postadress

Sveavägen 155, Plan 10
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Servicekoordinator - Scanjet i Sjöbo

30 november 2023

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

15 december 2023

Lotsplanerare, Gävle

Lotsplanerare, Gävle

13 december 2023