Medarbetare till Skellefteå AIK Service Center

Arbetsbeskrivning

Om oss

Skellefteå AIK Hockey har 60 heltidsanställda samt ett stort antal timanställda och
ideellt arbetande personer. Vår vision är att bli Sveriges ledande ishockeyförening.
Vårt representationslag ska tävla om SM-guldet varje säsong i en fullsatt arena där minst 5 av 10 spelare kommer från den egna verksamheten.

Är du en social och pedagogisk person som tycker om att arbeta med kundkontakter och hög servicegrad? Vi söker nu en medarbetare till Skellefteå AIK Service Center.

Dina arbetsuppgifter

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innebära att du i vår reception tar emot, administrerar samt följer upp restaurang-, konferens - och biljettbokningar från både företag och privatpersoner genom telefon, dator och personliga möten.

I din roll hos oss kommer du att ansvara för:
- drift av telefonisystem, inkommande samtal, telefonsvarare och telefonbok
- att svara på vanligt förekommande frågor gällande biljetter, restaurang och konferens
- inkommande mail, autosvar, utgående post och att ta emot bud
- att hantera utlämnade nycklar och inköp av kontorsmateriel
- att reception och fikarum är rent och snyggt m.m.

Arbetet är förlagt vardagar mellan 07.30-16.30.
Helgarbete kan förekomma i samband med matchdag.

Din bakgrund

Vi söker dig med erfarenhet av administrativt arbete.
Som person är du social, driven och har förmågan att prioritera.
Att du är serviceinriktad och sätter kunden i fokus ser vi som en självklarhet.
Du är kommunikativ och har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

För denna tjänst är din personlighet av stor betydelse. Känner du att detta är jobbet för dig så tveka inte att söka. Urval och intervjuer sker löpande.

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Tillsvidareanställning

Sista ansökningsdag: 2017-01-08

För information: Joakim Högdahl, 0910-770985

I denna rekrytering samarbetar Skellefteå AIK med Wikan Personal.
All kontakt gällande tjänsten ska gå via Wikan Personal.

Wikan Personal är ett auktoriserat och etablerat bemannings- och rekryteringsföretag. Med lokal förankring vill vi förse företag och organisationer med kompetent och välmotiverad personal, som tillfälligt eller permanent tillgodoser deras behov. Wikan har kontor på 7 orter i Sverige, omsätter ca 300 Msek och har omkring 700 anställda. Läs mer på www.wikan.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Johansson
0417-77 99 81
Catharina Holgersson
0417-77 99 82
Marie Andersson
0381-48 09 51
Johanna Friberg
044-5906502
Dan Samuelsson
044-590 65 01
Lars Berntsson
044-5906505
Rune Granath
0381-480 952
Dan Samuelsson
044-5906501
Linda Uddenäs
046-5408592
Magnus Nordholm
046-5408591

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wikan Personal Tomelilla
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 9 december 2016

Besöksadress

Byskillnadsgatan 3, Tomelilla
None

Postadress

Byskillnadsgatan 3
Tomelilla, 27330

Liknande jobb


23 april 2024

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

23 april 2024