Medarbetare till Webshop avd Orderflöde- Order/Reklamation

Arbetsbeskrivning

BAUHAUS är en av Europas största varuhuskedjor för verkstad, hem & trädgård med nästan 300 varuhus i 19 länder. Vi öppnade vårt första varuhus i Sverige 1997 och har sedan dess växt till 18 varuhus från Sundsvall i norr till Malmö i söder. BAUHAUS affärsidé är att vara det kompletta varuhuset för verkstad, hem och trädgård genom att erbjuda störst sortiment till lägsta pris med bästa service. Ett ledord för alla oss som arbetar på BAUHAUS är att kunden alltid står i centrum.

Är du en problemlösare med kundfokus som vill vara med att ta del av BAUHAUS Webshops snabba utveckling? Gillar du att vara med att skapa något nytt och jobba på en arbetsplats vart arbetssätt och rutiner kan förändras från ena veckan till den andra?

Den vi söker har fokus på kundservice, är målmedveten, ordningsam, klarar av att ha många bollar i luften, vågar ta egna beslut, gillar att utvecklas och utmanas av att vara med att skapa förändringar/förbättringar.

I de dagliga rutinerna ingår bland annat reklamationshantering, kassarapport och daglig kontakt med leverantörer, transportbolag och framförallt våra kunder.

Vår målsättning är att ha E-handelbranschens bästa kundservice. Därför ska du kunna möta många människor, som alla har en förväntan om att bli hjälpta snabbt, effektivt och vänligt, även när det är mycket att göra.

Tjänsten är en tillsvidare heltidsanställning med tillträde snarast - är du den vi söker, vänta inte till sista ansökningsdag utan ansök i dag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linn Seipel

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BAUHAUS Webshop
  • 35 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Unionens kollektivavtal
  • Tillsvidareanställning Augusti/September - Tillsvidare
  • Publicerat: 23 juli 2018

Besöksadress

Enköpingsvägen 41
None

Postadress

BAUHAUS Servicecenter Enköpingsvägen 41
Järfälla, 17738

Liknande jobb


19 april 2024

Reklamationshantering

11 april 2024

13 mars 2024

5 mars 2024