Meriterande deltidsjobb inom finansbranschen!

Arbetsbeskrivning

Har du ett intresse för bankbranschen och vill arbeta med kundkontakt? Har du känsla för service och vill arbeta i ett expansivt och internationellt företag beläget mitt i city? Detta är den perfekta chansen för dig som vill knyta kontakter, utvecklas och få värdefull erfarenhet inom branschen. Starten är redan i januari och urval sker löpande, så skynda in med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en handläggare till vår kund som är ett stort kreditmarknadsbolag beläget i centrala Stockholm. Du kommer att tillhöra en studentpool som idag består av fem personer och ni tillhör avdelningen för indrivning av betalning av räkningar. Detta är en service i form av en påminnelse via telefon, där kunden får en påminnelse och du tillsammans med kunden arbetar fram en inbetalningsplan. På avdelningen arbetar i dagsläget av 18 personer heltid. Tjänsten kommer att inledas med en utbildning på cirka 20h som anpassas efter ditt schema.

Kunden har särskilt högt behov under två veckor varje månad, då du kommer att jobba cirka 10h/vecka, och övriga veckor kommer du arbeta cirka 5h/vecka men förväntas vara tillgänglig två dagar/vecka samt extra vid högtider som sommaren.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Uppdraget kommer att vara på deltid och kommer sträcka sig fram till början av juni med chans till förlängning.

ARBETSUPPGIFTER
Som Handläggare kommer du arbeta främst med inkommande samtal, men utgående samtal och administrativa uppgifter förekommer också. Du kommer till exempel hjälpa kunderna svara på frågor om räkningar, påminnelser och kontoutdrag.

Tjänsten passar dig som har erfarenhet av en servicerelaterad roll och som tycker om att arbeta med kundkontakt. Vår kund ingår i en av de största bankkoncernerna i Sverige, så om du har ett intresse för branschen är det ett plus!

VI SÖKER DIG SOM
* För närvarande studerar på eftergymnasial nivå


* Har tidigare erfarenhet av ett servicerelaterat arbete
* Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Då företaget är verksamt i flera länder förekommer båda språken i arbetet.


Det ses som meriterande om du har tidigare erfarenhet från att använda telefonen i arbetet. Som person är du organiserad, kommunikativ och har skinn på näsan.

ÖVRIG INFORMATION


* Start: Januari
* Omfattning: Deltid, cirka 10h/vecka
* Placering: Centrala Stockholm
* Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work.
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på stn01@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!


OM OSS

Academic Work är Home of the young professionals. Det betyder att de flesta av våra jobb är relevanta för dig som studerar på högskola/universitet eller för dig som är klar med dina studier och är i början av din karriär. Hos oss kan du arbeta som konsult på uppdrag hos någon av våra kunder, bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet eller börja jobba internt på något av våra Academic Work kontor. Läs mer på www.academicwork.se.


* Som deltidskonsult på Academic Work blir du en del av vårt konsultnätverk och har för varje uppdrag en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig under hela din anställningsperiod. Konsultchefens uppgift är att säkerställa att du trivs på din arbetsplats men också att du utvecklas och vi arbetar aktivt för att kunna hjälpa dig vidare mot spännande tjänster såväl under din studietid som efter din examen.


INFORMATION OM FÖRETAGET
Vår kund är ett företag vars produkt är betal- och kreditkort. De arbetar med smarta betalnings- och finansieringslösningar till både privat- och företagskunder. De ingår i en av de största bankkoncernerna i Sverige och deras kontor är centralt beläget mitt i Stockholm. De lägger mycket resurser på sin personal och vi har ett stort gäng nöjda och glada konsulter som arbetar där idag. Du kan nu bli en del av detta glada och ambitiösa gäng!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Enligt avtal
  • deltid, cirka 10h/vecka pass på vardagar, 08.30-20
  • Publicerat: 28 december 2018

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


24 april 2024

24 april 2024

Kundservice

Kundservice

24 april 2024

Finnish speaking job opportunities

Finnish speaking job opportunities

24 april 2024