Meriterande uppdrag som marknadsassistent hos TRR

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en marknadsassistent med god datavana och kunskaper inom Powerpoint och Photoshop till en spännande tjänst hos TRR Trygghetsrådet! Detta är en otroligt utvecklande tjänst för dig som vill ha meriterande erfarenhet inom bred administration och marknad. Dessutom kommer denna tjänst generera i värdefulla meriter på CV:t – hos en organisation som vunnit priser för att vara den bästa arbetsgivaren. Vi söker en person som kan starta omgående så tveka inte att söka tjänsten redan idag då vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en marknadsassistent till TRRs kommunikationsavdelning. TRR är en av Sverige äldsta trygghetsorganisationer som arbetar med att stötta uppsagda med personlig rådgivning, seminarier och praktiska övningar. De stöttar dessutom företag både före, under och efter en omställning och har en värdegrund som bygger på tillit, engagemang och resultat. Under 2018 blev de tilldelade utmärkelsen som årets Karriärföretag 2018 då de erbjuder unika karriär och utvecklingsmöjligheter till sina medarbetare, vilket gör de till en riktigt bra arbetsgivare. I dagsläget har TRR cirka 240 medarbetare på drygt 40 platser i landet och huvudkontoret, där du kommer arbeta är beläget mitt i centrala Stockholm på Mäster Samuelsgatan precis bakom Åhléns City, med närhet till både pendeltåg, bussar och tunnelbana.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos TRR. Uppdraget kommer att vara på heltid och sträcka sig sex månader med viss möjlighet till förlängning, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som marknadsassistent kommer du ha en viktig roll i TRRs kommunikationsteam. Dina arbetsuppgifter kommer variera mycket, vilket gör rollen till bred och utvecklande med många kontaktytor.

Du kommer till exempel att:


* Föra över Powerpointpresentationer till nya mallar och svara på frågor från kollegor i hela landet när de behöver hjälp med systemet. Detta innebär att du bland annat kommer se över presentationer inför större event och se till att allt ser snyggt ut och går i linje med den grafiska profilen.
* Beställa namnskyltar och visitkort till de anställda på huvudkontoret
* Se till så att de anställda på TRR har bild på intranätet och i outlook samt ha kontakt med fotografer för tagning av nya bilder
* Publicera artiklar till intranätet
* Administrera fotograferingar tillsammans med externa fotografer i samband med möten och events
* Ha kontakt med administratörer och externa leverantörer runt om i landet
* Ansvara över TRRs digitala skärmar runt om i landet. Se till att alla följer den grafiska profilen.


VI SÖKER DIG SOM
Som person har du ett serviceinriktat tillvägagångssätt och bidrar med en positiv energi till teamet och dina kollegor. Du har förmågan att arbeta på ett självständigt vis och har en god struktur i ditt arbete eftersom du kommer att hantera många arbetsuppgifter parallellt. Du trivs i att arbeta administrativt och kan snabbt ta initiativ till att hitta lösningar på problem som uppstår längs vägen. Då tjänsten sträcker sig över ett flertal arbetsuppgifter med skiftande karaktär så krävs det även flexibilitet, noggrannhet och förmågan till ett utåtriktat arbete där kommunikation är viktigt.

Vidare ser vi att du har:


* Tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
* Goda kunskaper i Powerpoint då dina arbetsuppgifter innefattar justeringar och ändringar i detta samt att du ska finnas behjälplig för frågor från kollegor
* Goda kunskaper i Photoshop
* Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift


Det är meriterande om du:


* Har kunskaper inom Episerver och/eller Sharepoint


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Stockholm city
* Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work.
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på sts03@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!


OM OSS

Academic Work är Home of the young professionals. Det betyder att de flesta av våra jobb är relevanta för dig som studerar på högskola/universitet eller för dig som är klar med dina studier och är i början av din karriär. Hos oss kan du arbeta som konsult på uppdrag hos någon av våra kunder, bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet eller börja jobba internt på något av våra Academic Work kontor. Läs mer på www.academicwork.se.


* Vi strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare till våra konsulter. Utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef erbjuder vi dig som heltidskonsult en konsultportal med förmånliga erbjudanden. Läs mer här

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Heltid Kontorstider
  • Publicerat: 21 mars 2019

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Tentamensvakter flera anställningar

Tentamensvakter flera anställningar

15 november 2022

10 november 2022

3 november 2022

2 november 2022