OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Scandic - hotell med sunt förnuft Scandics värderingar har sina rötter i det nordiska arvet. Vi införde den klassiska, nordiska "ta hand om varandra"- känslan, kultiverade den till ett avslappnat och prisvärt hotellkoncept med bra kvalitet. Alla våra värderingar och de beslut som fattas inom Scandic grundar sig på nordiskt sunt förnuft. Scandic ska erbjuda service som är tillgänglig och prisvärd för de många människorna, en avslappnad upplevelse som fungerar för alla. Det ska vara enkelt. Det ska vara valuta för pengarna. Vi ska visa öppenhet. Man kan summera sättet vi arbetar på som "omtanke", att bry sig om andra människor. Du kan se Omtanke i sättet vi tar hand om våra gäster. Det är också en guide i vårt uppförande gentemot kollegor och partners. Scandic Hasselbacken är ett konferens hotell som är beläget på Kungliga Djurgården i Stockholm. Vi har 112 hotellrum och 17 konferens lokaler och en fantastisk festvåning med egen terass med utsickt över Saltsjön.[[[ Vi söker en positiv, noggrann och organiserad medarbetare till vår reception. Du ska alltid ha viljan att ge det lilla extra, sätta gästen i fokus och vara strukturerad och självgående. Du ska ha lätt för att ta beslut, vara ansvarsfull och initiativrik. Vi förutsätter att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska,[ytterligare språk är meriterande. Kunskaper i bokningssystemet Fidelio är ett krav. Arbetsuppgifterna är sedvanliga så som in- och utcheckning, kassahantering, telefonväxel, bokningar, nattkörning mm. Under natten så jobbar vi alltid 2 personer pga säkerhetsskäl vilket medför en större möjlighet för oss att inte bara höja säkerheten på hotellet utan även höja möjligheten till bättre service för våra gäster. Du är varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Michael Söderberg
+46 0851734308
Tomas Lindkvist
Jessica Hagberg
+46 0721709762
Parisa Amoor
johan Wijkman
+46 721802079, +46 721802079
Kajsa Andersson