NEWSEC SÖKER EN ASSISTENT TILL VALUATION & STATEGIC ANALYSIS

Arbetsbeskrivning

Om företaget Newsec - The Full Service Property House in Northern Europe - erbjuder fastighetsägare, investerare och lokalanvändare ett helhetsutbud av tjänster inom rådgivning och förvaltning.Vi är ett partnerägt bolag med ca 1 700 medarbetare fördelade på samtliga sju marknader i Norden och Baltikum.

Newsec Valuation & Strategic Analysis erbjuder fastighetsvärdering inför alla typer av situationer såsom förvärv, bokslut eller finansiering. Vi värderar inom alla typer av fastighetssegment, både portföljer och enstaka fastigheter. Vi har en hög tillväxttakt och efterfrågan på våra tjänster ökar. Som ett steg i vår fortsatta expansion söker vi nu en professionell, strukturerad och noggrann assistent till Stockholmskontoret som är beläget på Stureplan. Tjänsten
Som assistent inom Newsec Valuation & Strategic Analysis får du en central roll och arbetar för att på bästa sätt uppfylla den support som gruppen behöver. Du har även det yttersta ansvaret för administrationen på avdelningen och kommer att ha många olika kontaktytor internt såväl som externt.

Dina arbetsuppgifter

- Var behjälplig i att förbereda kundofferter och material för interna såväl som externa möten
- Göra mötes- och resebokningar och vara support för planering, koordination och logistik kring möten, resor och event
- Leda och vara delaktig i administrativa projekt, till exempel avtals- och dokumenthantering och mappstruktur
- Föra protokoll på möten vid behov
- Hantera sekretessbelagda uppgifter och dokument
- Säkerställa att det finns effektiva rutiner för de dagliga sysslorna i rollen
- Kontinuerligt arbeta för att samtliga medarbetare i gruppen får den assistans de behöver i arbetet

Din profil
För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har tidigare arbetslivserfarenhet av en assistentroll eller liknande. Du har integritet och är trygg i dig själv och den kompetens du besitter. Att planera, strukturera och organisera ditt arbete är något du är van vid vilket resulterar i att du har god framförhållning. Vi ser gärna att du som assistent möter varje arbetsuppgift positivt och förutsätter att du alltid levererar enligt tidsplan med den bästa servicen och kvalité. Du har goda kunskaper i Officepaketet och lätt för att formulera dig i såväl tal som skrift både på svenska och engelska. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och ditt engagemang. Du trivs med att arbeta i en dynamisk miljö med högt tempo och är bekväm med att förutsättningarna kan förändras. I ditt arbete har du lätt för att samarbeta och är tydlig i din kommunikation. Vidare är du strukturerad lösningsorienterad och har ett prestigelöst förhållningssätt. Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Newsec Rekrytering & Interimslösningar.
Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta Erika Klingberg via erika.klingberg@newsec.se eller 0708992801. Urval sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emelie Sahlsten
+46 700 125 257
Erika Klingberg

Emelie Engman
0707496064

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Rekrytering & Interimslösningar Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 2 oktober 2018

Besöksadress

Grev Turegatan 7, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 7
Stockholm, 10249

Liknande jobb


28 augusti 2023

Chefssekreterare sjukhusledningen

Chefssekreterare sjukhusledningen

22 augusti 2023

Chefsassistent

Chefsassistent

21 augusti 2023