Noggrann orderhanterare sökes för uppdrag hos kund

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av orderhantering? Trivs du i en organisation där samarbete är viktigt? Då har vi på Adecco tjänsten för dig!

Hur ser din arbetsdag ut?
Hos vår kund i Kalmar arbetar man tätt tillsammans med övriga kollegor för att uppnå bästa resultat. I rollen som orderhanterare är din uppgift bland annat att ta emot, registrera, hämta/skicka samt leverera ordrar. Mail och telefon används som de dagliga arbetsredskapen.

Vem trivs här?
En bakgrund från kontor/administration/ekonomi är meriterande för tjänsten. Har du tidigare arbetat med support och orderhantering kommer du känna att du har hittat rätt. Du är en noggrann, driven och nyfiken lagspelare som gillar när det är ordning och reda runt omkring dig. Då du kommer att hantera telefonsamtal och mail både internt och externt krävs det att du har hög serviceförmåga. Svenska flytande i tal och skrift är ett krav. Då datorn är ett av dina redskap i arbetet är du en van datoranvändare. Körkort är ett krav.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Vad erbjuder vi?
Anställning hos Adecco för uppdrag hos kund, tillsättning omgående. Uppdraget är på 6 månader, men för rätt person finns det goda möjligheter till anställning hos kund!

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden så vänta inte med din ansökan. Ansökan sker genom att du registrerar dig här nedan. Bifoga CV och personligt brev. Har du frågor kring registreringen är du välkommen att kontakta kandidatsupporten på 08-598 980 10. Inga ansökningar tas emot via mail.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Heltid Dagtid Vardagar
  • Publicerat: 26 april 2016

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023