Noggrann Orderspecialist sökes till Telia!

Arbetsbeskrivning

Noggrann Orderspecialist sökes till Telia!
Är du en person som drivs av att leverera kundservice på högsta nivå och tekniska lösningar utöver kundernas förväntningar? Då kan det här vara uppdraget för dig! Vi söker nu en Orderspecialist som vill arbeta centralt i Solna med att säkerställa att varje kund möter den fantastiska upplevelsen av kundservice i världsklass.



Din arbetsdag kommer främst att bestå utav att ansvara för att beställda lösningar samt att produkter och tjänster administreras, orderläggs och faktureras med rätt kvalitet och med kundupplevelse i världsklass. Du kommer att arbeta med stora företagskunder och organisationer. Sektionen som du kommer att arbeta för ansvarar för att säkerställa och ta ett helhetsansvar gällande beställningar/förfrågningar för utpekade kunder som har funktionsavtal och en utpekad kundingång.



Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att ske i dialogen med kunderna. Varje kund har en egen kundingång, med utpekade kontaktpersoner och team. Orderspecialisten orderlägger inom kompetenserna ljud, fast, mobilt, och datakommunikation. Förfrågningar och beställningar tas emot via Callguide, Alpha och Service desk webb, från utpekade personer hos kunden. Stödsystemen som du kommer att arbeta i är främst Alpha, Hera, Front Office, Lokus, X-pris, X-tas, GSM-AHS, samt Ass.



För att lyckas i rollen krävs följande:

?         3-årigt gymnasium och några års arbetslivserfarenhet inom relevant område

?         Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift.

?         Goda IT kunskaper

Har du kunskaper gällande Telias produkter och tjänster är det ett plus. Det är också meriterande, men inte ett krav, om du har kunskap om Telias stödsystem och Kommunikation som tjänst/ Funktionsaffärer.



Vem är du? Sektionen kännetecknas av kompetens, professionalism, effektivitet, ett starkt engagemang och ett helhetsansvar för kundens ärende. Vi erbjuder hög servicegrad samt hanterar inkomna ärenden enligt de rutiner som avtalats för funktioner. Därför är det mycket viktigt att du ska kunna ge och hålla givna löften, vara tillgänglig, kunna återkoppla lägesrapporter och ha god samarbetsförmåga. Vi sätter stort värde på engagerade och ansvarstagande medarbetare som har stark serviceanda och sätter kundupplevelse i främsta rummet.



Uppdragsgivare: Proffice Partner Solutions AB

Ort: Stockholm

Omfattning: Heltid

Sista ansökningsdag: Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Talent manager Anna Liljegren Anna.liljegren@proffice.se

Organisations-/företagsbeskrivning:
Proffice är ett av Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag med över 10 000 anställda på omkring 80 kontor i Norden. Som konsult hos Proffice är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Kontaktpersoner på detta företaget

Liv Hedström

Therese Lönnberg

Maria Callaghan

Emelie Wiktorsson
+
Fatu Lönnberg

Emelie Wiktorsson

Emelie Wiktorsson

Maria Callaghan

Nils Börlin

Anne Södergren

Sammanfattning

Besöksadress

Mäster Samuelsgatan 60 Box 70368, 10724 STOCKHOLM
None

Postadress

Mäster Samuelsgatan 60 Box 70368
Stockholm, 10724

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023