Noggrann säljadministratör till spännande uppdrag

Arbetsbeskrivning

Säljadministratör
Skulle du beskriva dig som såväl lösningsorienterad som ansvarstagande? Är du intresserad av att bredda dina kunskaper inom administration samt få foten in på ett av Sveriges största bolag? Då har Randstad rätt uppdrag för dig! Vi söker nu, för start omgående, en säljadministratör till vår attraktiva kund i Solna. Låter detta som någonting för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan till oss redan idag!


Uppdragsgivare: Randstad AB


Ort: Solna, Stockholm.


Omfattning: Heltid för start omgående och med uppdrag fram tills årsskiftet med chans till förlängning.


Arbetsbeskrivning:

Här välkomnas du till ett öppet kontorslandskap där du får sitta med ca 40 kollegor i närheten. Kontoret ligger i Solna strax utanför Stockholm och erbjuder ljusa fräscha lokaler. I kontorsbyggnaden finns flertalet matmöjligheter i form av café och restauranger. Här kommer du till stor del arbeta självständigt och förväntas därför ta egna initiativ och fatta egna beslut. Är du nyfiken på att veta mer om PostNord kan du läsa mer på deras hemsida http://www.postnord.se/information/om-postnord [ http://www.postnord.se/information/om-postnord ].


Dina arbetsuppgifter:


• Hantera avtal som reglerar utkörning och hämtning av material.
• Registrera uppgifter i företagets system.
• Upprätthålla och vårda befintliga kundrelationer per telefon samt mejl.


Kvalifikationer:
Här behöver du:


• Goda kunskaper i svenska samt engelska i såväl tal som skrift.
• God datorvana.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du initiativtagande och är van vid att arbeta självständigt. Visst är du noggrann och även har lätt för att prioritera dina uppgifter, om till exempel någonting behöver göras innan något annat. Har du dessutom en positiv syn på arbetet? Då kommer du trivas som säljadministratör hos oss!

Vi ser det som meriterande (ej krav) om du har tidigare administrativ erfarenhet samt arbetat i ärendehanteringssystemet SAP.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.


Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.


Sista ansökningsdag: 2017-09-15 Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Olivia Ljungbäck | olivia.ljungback@randstad.se [ mailto:olivia.ljungback@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 18 augusti 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Sommarjobb som säljkoordinator till vår kund sökes!

Sommarjobb som säljkoordinator till vår kund sökes!

19 april 2024

19 april 2024