Nogrann administratör sökes till Dahls supportlager

Arbetsbeskrivning

Administratör
Är du intresserad av ett utmanande arbete och vill kombinera det med dina kunskaper inom problemlösning och administration på ett av Stockholms största lager? Har du god erfarenhet inom lager/logistik och vill ta nästa steg inom branschen? Då bör du garanterat läsa vidare! Randstad söker en reklamationshanterare till Dahl i Järfälla.

Dahl är Sveriges ledande handelsbolag i VVS-branschen, med snart 100 års erfarenhet. I affären ingår förutom VVS även Mark & VA, industri, fastighet och kyla. Supportlagret i Järfälla består av flera olika avdelningar med 45 000 artiklar och hanterar dagligen transporter till 1600 orter.

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Randstad, men arbeta ute hos en av våra kunder. För rätt person finns det möjlighet att bli övertagen av kund.

Uppdragsgivare: Randstad

Ort: Järfälla

Omfattning: Heltid

Arbetstider: Måndag-fredag dagtid. Arbetstiderna kan varierna och du ska kunna vara flexibel.

Arbetsbeskrivning
Som administratör arbetar du dagligen med problemlösning och felsökning. Du har en nära kontakt med leverantörer samt lagerpersonal på plats. Förutom administrativa uppgifter kommer du även ta emot och hantera reklamationer. Du arbetar i ett kontorslandskap på lagret och har således nära till kärnverksamheten. Arbetet utförs i flera olika lagersystem.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har god erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter. Du har truckkort (A+B) och förståelse för olika flöden på ett lager. Det ställs krav på god data- och systemvana och vi värderar att du är snabblärd och tycker att det är motiverande att arbeta i högt tempo. Du bör även vara noggrann och självständig i ditt arbetssätt.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som konsult är du ambassadör för Randstad och representerar oss på ett professionellt sätt. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Emelie Sjödin, emelie.sjodin@randstad.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 8 december 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


5 mars 2024

Lager och administration - Lund

Lager och administration - Lund

22 februari 2024

Kundmottagare/ Teknisk support

Kundmottagare/ Teknisk support

12 februari 2024