OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Nokas är en ledande säkerhetskoncern med verksamhet i Norge, Sverige och Danmark som levererar säkerhets- och kontanthanteringslösningar till kunder i hela Norden. Som totalleverantör omfattar erbjudandet allt från säkerhetstjänster och tekniska säkerhetslösningar till industri- och säkerhetsbevakning samt värde- och kontanthantering.
I koncernen arbetar 7 900 medarbetare inom tre divisioner: Cash Handling, Security och Systems. Nokas vision ”Europas ledande totalleverantör av säkerhet för människor och värden”, är drivkraften bakom alla företagets funktioner, tjänster och produkter.
Arbetsuppgifter
Som säljare bedriver du försäljning av produkter och relaterade tjänster inom området säkerhetsteknik och larmcentral.
Inom rollen omfattas vård av befintliga kunder samt att öka bolagets totala försäljning genom bearbetning av nya kunder.
Du skapar långsiktiga relationer med våra kunder och bidrar med en hög kompetens avseende säkerhetstekniska lösningar.
Du ansvarar för hela försäljningsprocessen från mötesbokning, kundmöten till offertskrivning och avslut.
Formell kompetens
Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
B-körkort.
Du har minst gymnasial, tekniskt inriktad utbildning eller likvärdiga erfarenheter och har tidigare arbetat med försäljning av elektronisk och/eller mekanisk säkerhet.
Din bakgrund
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från säkerhetsbranschen.
Du har tidigare arbetat med försäljning och har vana av att förhandla med personer på olika positioner och en förmåga att identifiera kundens unika behov för att kunna skapa bra säkerhetslösningar.
Personliga egenskaper
I Nokas organisation är kvalitetsmedvetenhet och högt branschkunnande utmärkande och vi ser därför att det är kompetenser som du kan identifiera dig med. Vidare ser vi att du är en duktig lagspelare med hög drivkraft som trivs i ett växande och dynamiskt bolag. Med det följer föränderlighet och krav på viss flexibilitet hos medarbetarna. Samtidigt ges du möjlighet att växa och utvecklas i din yrkesroll samt bredda och fördjupa dina kunskaper. Hos Nokas blir du del i ett härligt gäng, där det är högt i tak och mycket god sammanhållning.
Du har stor passion för försäljning, drivs av kundkontakt och att göra affärer.
Du håller en hög aktivitetsnivå och samarbetar med dina kollegor för att nå regionens budgetmål.
Du har även god vana av att arbeta självständigt och är lösningsorienterad.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Tillsvidare/ Heltid/ Linköping
Tillträdesdag
Enligt överenskommelse.
Information
På grund av stort antal sökande kommer vi inte hinna besvara frågor via telefon gällande denna annons under pågående annonseringsperiod. Vi svarar självklart gärna på frågor gällande tjänsten, maila oss på: linda.connbo@lernia.se
Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.
Kontaktpersoner på detta företaget
Grim Östlund
0722541515
Anders Kindahl
Pär Söderlund
Pär Söderlund
0722-541551
Sebastian Dejler
Pär Söderlund
0722541551
Linda Connbo
Cecilia Alegria Furberg
Annelie Haevaker
Michaela Lindsten