NordiskTeknisk support DK,NO,FI

Arbetsbeskrivning

Om Bemanningsstyrkan

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen.
Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.
Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.
Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.


Om uppdragsgivaren

Multi Logistik tillhandahåller tjänster främst inom eftermarknad/service. Vi anpassar våra tjänster efter kunders specifika behov. Multi Logistik har utvecklat en hel avdelning som enbart arbetar med förädling där produkten på något sätt anpassas för just din marknad och behov. Multi Logistik har idag omfattande uppdrag från olika branscher som data/telekom (tillverkare) och FMCG (detaljhandel).
Utöver detta erbjuder Multi Logistik att vi tar över hela eller delar av stödfunktioner på plats hos uppdragsgivaren.
Multi Logistik´s kompetens inom B2B demonstreras av stor kundnöjdhet och ökad efterfrågan från flertalet stora aktörer på marknaden. Specialisering inom contact management är vår största tillväxt faktor för tillfället. Därför söker vi professionella agenter till en av de större kunderna inom IT/Telecom.

Arbetsbeskrivning

En marknadsledande leverantör av hemelektronik söker teknisk support till de nordisktalande supportfunktionerna där våra svenska, norska, danska, finska och VoC team jobbar tillsammans för att leverera en utmärkt support och service till sina kunder. De svenska, norska, danska och finska teamen jobbar med teknisk support medan VoC är specialiserat mot reklamationsärenden.

VoC möter kunder i ärenden och frågor som rör reklamationer, reparationer och garantier i den nordiska regionen. Då den tekniska supporten stöter på ett sådant ärende lyfts frågan till VoC, vars uppgift är att guida kunden genom reklamationsprocessen. Detta görs med stöd i gällande nordisk konsumentköpsrätt och kundens gällande processer. VoC jobbar i nära samarbete med den tekniska supporten, serviceverkstäder, återförsäljare och kunder. VoC jobbar framförallt med e-mail, men i viss utsräckning även med telefon.

Din profil

• Mycket god kommunikativ förmåga skriftligen och verbalt på något av de nordiska språken (Danska, Norska, Finska)
• Erfarenhet av att hantera kunder och ge god service.
• Empatiskt och pedagogiskt.
• Gärna flerspråkig I de nordiska språken.
• Skriva och tala engelska obehindrat.
• Teknisk intresserad av IT och Telekom produkter.
• Erfaren användare av Office programmen.
• Stresstålig och förmåga att hantera kunder med en positive attityd.
• God datorvana och förmågan att arbeta med datorn samtidigt som du talar med kund.
• Callcenter vana.
• Förmåga att förstå och felhjälpa kunder via telefon eller mail.
• Minst gymnasial utbildning eller högre.

Skicka din ansökan till info@respondit.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Bemanningsstyrkan

Therese Barvell Rappel

Bemanningsstyrkan

Therese Barvell Rappel

Robert Rappel

Therese Barvell Rappel

Robert Rappel

Andreas Aller

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemanningsstyrkan AB Rosersberg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 2 juli 2014

Besöksadress

Skansvägen 27, Rosersberg
None

Postadress

Skansvägen 27
Rosersberg, 19572

Liknande jobb


19 maj 2024