OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba i en fartfylld miljö med stort fokus på god service, så kanske denna tjänst är passande för just dig ! Stream erbjuder teknisk kundsupport på den nordiska marknaden. Våra kunder är högteknologiska företag som valt att outsourca den tekniska supporten. Stream hjälper både privat- och företagskunder med teknisk support. Vi finns i Helsingborg och i Aalborg och vi tillhandahåller support på danska, finska, norska och svenska. Vi söker nu 1 norsktalande medarbetare till supportavdelningen i vårt NIKON team. Som Technical Support Professional i NIKON svarar Du på frågor om service och reparationer samt ger återförsäljare svar om lagerstatus och lägger ordrar för dem. Du kommer även att ge support på NIKONS kameror, kikare och scanners. Du hjälper kunderna och ger råd och tips om handhavande, fotografering och felsökning. Utöver telefonsupport finns motsvarande support via email. Teamet har nära och bra kontakt med vår klient, dvs. personalen på de nordiska NIKON kontoren. Uppdragets karaktär kräver god kunskap om fotografering. NIKON ser det som önskvärt att de som arbetar här har god fotokunskap och gärna fotografbakgrund. Genom arbetet i NIKON teamet ges stora möjligheter att vidareutveckla, dels genom vidareutbildning och dels genom förmånliga möjligheter att låna och köpa NIKON produkter. Som en del av rekryteringsprocessen kommer Du att få göra ett test som handlar om kameror och fotografering! Krav: Mycket goda norska språkkunskaper i både tal och skrift. Stort intresse och erfarenhet av fotografering Naturligtvis måste du ha goda sociala och kommunikativa färdigheter, tycka om att prata i telefon och vara flexibel gällande arbetsuppgifter och arbetstider. Du måste ha förmågan att arbeta självständigt, men också förstå vikten av att kunna arbeta effektivt i team. Vilja att lära nytt och att lära av sina misstag för att förbättra sin prestation God datorvana