Norsktalande Kaffespecialister till Nespresso

Arbetsbeskrivning

Är du en kaffespecialist och vill  jobba med kundservice? Då har vi på Adecco Office & HR ett uthyrningsuppdrag för dig hos en av våra viktigaste kunder i Stockholm! Uppdraget startar omgående och kan leda till anställning direkt hos kunden om några månader.

Hur ser din arbetsdag ut?
I din roll som kaffespecialist hos Nespresso kommer du främst att arbeta med kundservice för kundens moderna kaffemaskiner och tillhörande produkter. Du tillhör kundens norsktalande kundtjänst där dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att  ansvara för att säkerställa att alla Nespresso Club-medlemmar erbjuds den bästa möjliga kundupplevelsen enligt CRC:s riktlinjer (Customer Relationship Center). Du kommer att arbeta via telefon, internet och e-post med att ta emot samtal, beställningar, ge rådgivning, göra kundregistreringar m.m. samt lösa grundläggande enklare tekniska problem.

Vem trivs här?
Vi tror att du är en person som har passion för kvalitet, innovation och fantastisk service och  minst 1 års erfarenhet från servicebranschen. Du kan flytande norska i tal och skrift (affärsmässigt) samt har en god kommunikationsförmåga. Du som söker denna tjänst känner igen dig i detta. Har du tidigare arbetat i Office-paketet kommer du snabbt att kunna sätta dig in i arbetsuppgifterna. Om du sporras av att arbeta i ett högt tempo och ser möjligheter framför problem kommer du snabbt att trivas i arbetsgruppen.
Vi tror även att det är viktigt att du är trygg i dig själv och vågar bjuda på dig själv.
Du tycker om att ha kundkontakt och har intresse och vilja att förmedla Nespressos budskap per telefon.
Är du glad och positiv kommer du att trivas mycket bra här. Din goda kommunikationsförmåga kommer att komma väl till pass och din förmåga att se nya möjligheter och förbättringar i arbetsrollen gör att du når framgång.

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående. Arbetstiden är uppdelad på tre olika pass: Vardagar  8-16.30, 11.30-20, 9-17.30 samt  en lördag/månad. Du kommer att schemaläggas enligt tiderna ovan. För rätt person finns det möjlighet att uppdraget övergår i anställning direkt hos kunden. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kan du kontakta Rekryteringsansvarig Zandra Briseid 08-598 980 06.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB STOCKHOLM
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse.
  • Heltid, schemalagd. 6 månader med chans till förlängning.
  • Publicerat: 27 september 2013

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024